EQUIP EN RATXA
El Girona arrasa a Logronyo camí del ‘play-off’ (1-4)
Quart triomf seguit amb doblet de Stuani i gols dels centrals Arnau i Juanpe

El Girona va arrasar a Las Gaunas per aconseguir el quart triomf consecutiu i enviar un clar missatge als rivals, que juguen avui (Rayo-Leganés i Lugo-Sporting). Després d’una primera meitat del campionat decebedor, l’equip de Francisco arriba com un coet als llocs de promoció i lluitarà per l’ascens fins al final. Qui ho hauria dit. El Logronyo, que amb la derrota entra en llocs de descens, no va ser rival. Va viure el Girona un dels partits més plàcids que es recorden.
Stuani, amb un doblet, ja suma deu gols i lidera el rànquing golejador del Girona. Ha aparegut tard aquesta temporada, com l’equip, però arriba a temps per a la millor part del curs. Abans dels seus dos gols, va marcar Arnau. El jove central del juvenil, de tan sols 18 anys, es guanya a pols partit a partit la confiança del seu entrenador. A les sòlides prestacions defensives, va afegir la seva aportació ofensiva. Precís cop de cap a la sortida d’una falta al quart d’hora de partit (0-1) per aplanar el camí del triomf. Poc després Nanotaula, sol davant Juan Carlos, va errar l’empat. A partir d’aquell moment, el Girona va ser amo i senyor. Stuani, poc abans del descans, va marcar el 0-2 (min. 40) a la sortida d’un córner, també de cap, i els tres punts cada vegada semblaven més a prop de Montilivi.

Franca superioritat
El segon temps va ser un voler i no poder per al Logronyo. I una demostració de franca superioritat gironina, que posats a lamentar alguna cosa, va permetre que an l’afegit els locals marquessin el gol de l’honor per frenar la ratxa d’imbatibilitat de Juan Carlos. Abans, l’equip de Francisco ja havia tocat el pirandó.
Stuani, de penal, que el col·legiat va assenyalar després de consultar amb el VAR (la trepitjada que rep el davanter era molt clara) havia posat el 0-3 (min. 57) i ja a la recta final (min. 84) Juape va col·locar el 0-4 a boca de canó, recollint un rebuig de Santamaría a rematada de Sylla. Va arribar l’1-4 obra de Rubén Martínez, però res que pogués entelar la magnífica posada en escena d’un Girona que arriba com un obús a les últimes jornades del campionat i que es consolida en llocs de promoció. Aquest dilluns se l’hauran de guanyar Rayo i Sporting.
Fitxa tècnica:
UD Logronyo: Santamaría, Medina (Bogusz, m. 46), Álex Pérez, Bobadilla, Iago López, Iñaki (Andoni López, m. 66), Andy, Petcoff (Sierra, m. 46), Pacheco (Vitoria, m. 73), Nano Mesa i Paulino (Rubén, m. 58).
Girona Juan Carlos, Yan Couto, Santi Bueno, Juanpe, Arnau, Franquesa (Luna, m. 80), Monchu, Cristóforo (Terrats, m. 84), Gumbau (Kebé, m. 80), Bárcenas (Bustos, m. 68) i Stuani (Sylla, m. 68).
Gols: 0-1, min. 14: Arnau; 0-2, Stuani (min. 40); 0-3, min. 57: Stuani, de penal; 0-4, min. 84: Juanpe; 1-4, min. 91: Rubén.
Notícies relacionadesÀrbitre: Sánchez López (murcià).
Targetes: Petcoff, Paulino, Bobadilla, Andoni López i Bustos
- Horta-Guinardó Les disputes obliguen a tancar l’Associació de Veïns del Carmel
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació
- Anàlisi Improvisació organitzada
- Baròmetre d’octubre Enquesta del CIS: El PSOE amplia a 15 punts el seu avantatge sobre el PP, que torna a retrocedir
- Hamàs es queda sense la seva principal carta negociadora
- Futbol El Barça oficialitza el seu acord amb Ed Sheeran per a la samarreta del clàssic: horaris de venda
- Inundacions El Govern acusa Puigdemont de «mentir» sobre la gestió d’Illa del temporal a Catalunya
- «Amnistia política» Sánchez garanteix una reunió amb Puigdemont tot i que Junts tombi els Pressupostos
- Famosos Victoria Beckham (51 anys) humanitza David al llit: «El meu marit ronca i jo he de fer servir taps»
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”