Del Bosque se'n va amb crítiques a Casillas
"Iker va estar bé amb els seus companys i així així amb el cos tècnic", diu el seleccionador espanyol
En declaracions a la Cadena Ser, Vicente del Bosque ha assegurat: Casillas va estar bé amb els seus companys, però amb el cos tècnic, ’comme ci comme ça’. /
"Segur que Casillas està dolgut amb mi, i ho entenc. Mai em va dir que no volia jugar. Amb els seus companys, ha estat perfecte; amb el cos tècnic, 'comme ci comme ça". Més clar no ha pogut ser Vicente del Bosque, el seleccionador espanyol, al reflectir els seus últims dies de convivència amb el porter del Porto a l'Eurocopa després d'apostar per David de Gea com el meta titular. "A l'únic a qui no he enviat cap missatge és a Casillas; em sap greu que no hagi estat bé amb el cos tècnic", ha precisat Del Bosque en una entrevista a 'El Larguero' de la Cadena SER. Del Bosque
Vicente del Bosque
SELECCIONADOR ESPANYOL
A l'únic a qui no he enviat cap missatge és a Casillas. Em sap greu que no hagi estat bé amb el cos tècnic"
"Em sap greu que amb nosaltres, amb Toni", ha dit del Bosque en referència a Toni Grande, el seu ajudant, "amb Miñano", el preparador físic de la selecció, "i amb mi no hagi estat igual que amb els seus companys, sobretot perquè ha sigut un dels meus preferits", ha assegurat el seleccionador, que ha reiterat que "l'empipament de Casillas ha sigut només amb nosaltres. Ho dic amb tota sinceritat. Amb els seus companys ha estat perfecte. Segur que ho arreglarem en el futur. No hi pot haver renyines", ha dit el tècnic salmantí.
"El conec des que tenia 9 anys, li tinc molt apreci. L'única fricció que hi ha hagut ha sigut amb Iker. Doncs potser ens hem equivocat amb ell. No ho sé. El seu currículum no s'empetiteix per això. Si algun dia és entrenador s'adonarà de fins a quin punt és difícil el paper", ha dit Del Bosque.
- Estat dels embassaments avui, 5 de maig, a Catalunya: Sau, Foix, Susqueda i la resta de pantans
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- IRPF Compte amb llençar les teves declaracions d’hisenda d’anys anteriors: poden investigar-les
- Comissió Operació Catalunya L’exvicepresidenta Sáenz de Santamaría nega la policia patriòtica: «Em va tocar exercir el poder, però mai el vaig disfrutar»
- Recomanacions "Inoblidable": el bar de Mataró aclamat per les seves saboroses tapes
- TELEVISIÓ I MAS Una espècie en extinció
- Barcelona, protagonista La ciberseguretat creix i busca talent a Catalunya
- Ciclisme Vos obsequia la Vuelta amb un triomf de prestigi a Sant Boi
- TRIOMF A MONTILIVI L’immortal Stuani ressuscita el Girona, que fuig del descens
- El protagonista Marcus Thuram, el nen de la Barça Escola