REPERCUSSIONS D'UN CÀSTIG EXEMPLAR

Maradona: "Pelé i Beckenbauer diuen estupideses perquè són dos tarats"

L'excapità i exseleccionador argentí afirma que tots dos defensen la sanció a Luis Suárez perquè cobren de la FIFA

Diego Armando Maradona, a l’estadi Mineirao de Belo Horizonte, durant el partit entre Argentina i Iran, el 21 de juny passat.

Diego Armando Maradona, a l’estadi Mineirao de Belo Horizonte, durant el partit entre Argentina i Iran, el 21 de juny passat. / EFE / BALLESTEROS

1
Es llegeix en minuts

Luis Suárez ha trobat en Diego Armando Maradona el seu més ferri defensor. Si fa uns dies 'el Pelusa' es preguntava "¿A qui va matar Luis Suárez? ¿Per què no l'envien a Guantánamo?", després de conèixer la dura sanció de la FIFA per mossegar l'italià Giorgio Chiellini, aquest dissabte ha carregat contra Franz Beckenbauer Pelé per recolzar el càstig de nou partits i quatre mesos de suspensió imposat al davanter uruguaià.

"Aquests dos, que surten del museu, que surten a parlar i a dir estupideses perquè són dos tarats, ho fan segurament perquè ho mana el capo", ha dit amb vehemència al seu programa de televisió 'De Zurda'. "El capo", segons Maradona, és Josep Blatter, president de la FIFA.

Notícies relacionades

"Aquestes dues personalitats del futbol van sortir del sarcòfag i els van dir: 'Vinga, parlin i defensin la FIFA perquè, si no, aquest mes no cobren' --ha afegit l'excapità i exseleccionador argentí--. Em poso boig amb aquesta gent perquè surt a defensar una cosa indefensable". 'El Deu', que fa dos dies ja va aparèixer al seu programa amb una samarreta en què manifestava la seva solidaritat amb l'uruguaià, ha qualificat la sanció com "una injustícia", i la postura dels que la recolzen, com "una vergonya".

"Avui he estat repassant algunes estupideses que van dir Pelé i Beckenbauer, que estaven d'acord amb la FIFA. És clar, ¿com no han d'estar d'acord amb la FIFA si és la que els paga? És una vergonya. Si vas ser jugador de futbol, calla la boca, germà, si et pagaran igual a final de mes", ha dit.

Temes:

Maradona