![bbvaopiniones bbvaopiniones](https://estaticos-cdn.prensaiberica.es/clip/a52195d6-0648-4971-a849-aeaba22c1c6a_alta-libre-aspect-ratio_default_0.jpg)
bbvaopiniones
Una de les grans aportacions del comerç ‘online’ ha sigut la possibilitat de consultar les opinions d’altres usuaris abans de comprar un producte. Aquest avantatge s’ha traslladat també al món bancari de la mà del BBVA, que a principis d’any va incorporar a la seva aplicació mòbil la possibilitat de valorar la contractació ‘online’ dels productes financers, començant pel préstec personal immediat. El resultat, segons explica l’entitat, és significatiu: els usuaris que abans consulten els comentaris d’altres són més proclius a acabar contractant el producte.
En concret, la conversió en contractacions finalitzades després de la consulta de les opinions voluntàries dels clients s’ha incrementat en 4,4 punts percentuals en els primers mesos del 2020 respecte a les no precedides per la visualització de les valoracions. «L’oferir als usuaris de l’‘app’ la possibilitat de comptar amb les opinions que voluntàriament altres clients han fet sobre la contractació digital dels productes o serveis és una de les apostes de la nostra entitat», expliquen des del BBVA.
Nota excel·lent
En el primer semestre de l’any, la valoració sobre el procés de contractació digital d’un préstec immediat s’ha situat en el 9,5 sobre 10, i acumulat un total de 10.830 opinions. A través d’aquest ‘feedback’ els clients poden puntuar com ha sigut aquesta experiència digital de l’1 al 5, així com afegir un comentari o valoració sobre el procés de contractació a través dels canals ‘online’ del BBVA. Aquesta informació està disponible per a tots els clients que poden accedir a un préstec personal immediat.
Notícies relacionadesGràcies a això, entre gener i abril del 2020, de les 30.600 visites a aquesta solució de ‘feedback’ per a la contractació del préstec personal immediat van suposar la confirmació d’un total de 1.900 contractacions. Els 2,6 milions de visites que va registrar aquest producte sense que els interessats tinguessin en compte les opinions d’altres clients van culminar en 43.700 contractacions. És a dir, el 6,1%, davant l’1,7%,
Pròximament, el BBVA incorporarà l’opció de valorar la contractació digital de productes com targetes –que es contracten directament per l’‘app’ i la web– o de funcionalitats com Valora Coches o Tus Otros Bancos. Unes millores que van molt lligades al fet que l’‘smartphone’ continua sent el dispositiu més utilitzat pels clients del BBVA a l’hora de gestionar les seves finances.
- Jocs Olímpics 2024 París oculta la foscor i exhibeix el seu decorat en els Jocs
- Handbol Les ‘Guerreres’ no compareixen i cauen amb estrèpit en el debut
- Tennis Moyá fa saltar les alarmes sobre la presència de Nadal a París
- Sèrie aclamada Com enamorar sense cursileries
- QUATRE HOSPITALITZATS Un brot de salmonel·losi en un bar deixa almenys 22 afectats
- Operació contra el narcotràfic Els EUA detenen ‘el Mayo’ i un fill del ‘Chapo’, líders del càrtel de Sinaloa
- Eleccions decisives Els comicis a Veneçuela desencadenen l’expectació mundial
- En clau europea Cordó parcial als ultres
- Pròxim Orient Hamàs demana venjar un dels seus líders mort en una presó israeliana
- Les polítiques de la Unió Europea Brussel·les empeny a acabar amb l’addicció a les xarxes socials tòxiques