INNOVACIÓ
L'opinió dels usuaris arriba a la banca 'online' de la mà del BBVA
L'entitat ha afegit a la seva 'app' la possibilitat que el client valori el procés de contractació
Ha començat amb el préstec digital immediat i aviat s'estendrà a altres productes financers
bbvaopiniones
Una de les grans aportacions del comerç ‘online’ ha sigut la possibilitat de consultar les opinions d’altres usuaris abans de comprar un producte. Aquest avantatge s’ha traslladat també al món bancari de la mà del BBVA, que a principis d’any va incorporar a la seva aplicació mòbil la possibilitat de valorar la contractació ‘online’ dels productes financers, començant pel préstec personal immediat. El resultat, segons explica l’entitat, és significatiu: els usuaris que abans consulten els comentaris d’altres són més proclius a acabar contractant el producte.
En concret, la conversió en contractacions finalitzades després de la consulta de les opinions voluntàries dels clients s’ha incrementat en 4,4 punts percentuals en els primers mesos del 2020 respecte a les no precedides per la visualització de les valoracions. «L’oferir als usuaris de l’‘app’ la possibilitat de comptar amb les opinions que voluntàriament altres clients han fet sobre la contractació digital dels productes o serveis és una de les apostes de la nostra entitat», expliquen des del BBVA.
Nota excel·lent
En el primer semestre de l’any, la valoració sobre el procés de contractació digital d’un préstec immediat s’ha situat en el 9,5 sobre 10, i acumulat un total de 10.830 opinions. A través d’aquest ‘feedback’ els clients poden puntuar com ha sigut aquesta experiència digital de l’1 al 5, així com afegir un comentari o valoració sobre el procés de contractació a través dels canals ‘online’ del BBVA. Aquesta informació està disponible per a tots els clients que poden accedir a un préstec personal immediat.
Notícies relacionadesGràcies a això, entre gener i abril del 2020, de les 30.600 visites a aquesta solució de ‘feedback’ per a la contractació del préstec personal immediat van suposar la confirmació d’un total de 1.900 contractacions. Els 2,6 milions de visites que va registrar aquest producte sense que els interessats tinguessin en compte les opinions d’altres clients van culminar en 43.700 contractacions. És a dir, el 6,1%, davant l’1,7%,
Pròximament, el BBVA incorporarà l’opció de valorar la contractació digital de productes com targetes –que es contracten directament per l’‘app’ i la web– o de funcionalitats com Valora Coches o Tus Otros Bancos. Unes millores que van molt lligades al fet que l’‘smartphone’ continua sent el dispositiu més utilitzat pels clients del BBVA a l’hora de gestionar les seves finances.
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Desnonament massiu Els desallotjats del B9 acampen sota una sortida de la C-31 a Badalona i Albiol diu que farà desmuntar les tendes
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- El forat de la sanitat pública El 45% dels espanyols només va al dentista per emergències: «Hi vaig anar per un queixal i vaig acabar amb una factura de 1.300 euros»
- Reforma en Justícia Falta de normes, possibles pròrrogues i molta incertesa davant la reforma que revoluciona l’organització de la justícia a Espanya
- Escàndol internacional El dur informe del cas Epstein: el que les víctimes de violacions van explicar a la policia i com els advocats van provar de fer-les callar
- Esperit nadalenc El Parc del Fòrum de Barcelona es tenyeix de vermell a la Cursa del Pare Noel
- UNA ALTRA DESGRÀCIA Greu lesió de genoll de Christensen
