Vídeo polèmic (i viral)
Ryanair es burla dels clients que no fan la facturació ‘online’ i que paguen per aquest tràmit: «T’ho mereixes»
Ryanair respon així a una passatgera que dona un truc per viatjar sense pagar maleta
L’Aemet fa un avís especial per a aquest divendres a tot Espanya
No és la primera broma que se li gira en contra a l’aerolínia i els usuaris denuncien la conya que gasta la companyia a les xarxes socials

Ryanair és coneguda per ser una de les aerolínies ‘low cost’ d’Europa, per les seves mesures impopulars, com la de cobrar als viatgers per anar al lavabo, i per tenir un to irreverent i jocós a les xarxes socials, fins i tot a les converses amb els usuaris. La companyia ja va respondre amb sarcasme a una passatgera que va donar un truc per viatjar sense haver de pagar la maleta. Ara ha anat més enllà i s’ha burlat dels clients que no fan l’embarcament ‘online’ i han de pagar pel tràmit a l’aeroport.
No és la primera broma que se li gira en contra ni serà l’última. Ja li va passar quan es va burlar de la pujada de preus que Netflix va implementar el febrer passat. Als usuaris no els va passar per alt que l’aerolínia es burlés de la decisió abans de mirar al mirall. «És més car afegir una maleta que 10 anys de subscripció a la plataforma de ‘streaming’», va dir més d’un, amb referència a la política de cobrar fins i tot per l’equipatge de cabina de les aerolínies de baix cost.
L’última broma de Ryanair a TikTok ha tingut un efecte bumerang similar. La companyia sol publicar a la xarxa social xinesa vídeos i mems de diferents assumptes i d’anècdotes que es produeixen en el dia a dia. D’aquesta manera, aquest dimecres es va burlar d’un fet en particular. «Cobrant la facturació al passatger que va ignorar tots els nostres correus», va escriure l’aerolínia en la descripció de la publicació.
Amb conya
La broma va anar més enllà, ja que hi va haver conya. El vídeo és un muntatge i hi apareix Maite Galdeano, concursant de diversos ‘realities’ de Mediaset, ballant i picant de mans mentre canta «‘te lo mereces, te lo mereces, ya salió’» amb una imatge de fons d’un taulell de facturació de Ryanair. Per si fos poc, el «‘ya salió’» dona a entendre que el client que no va fer l’embarcament ‘online’ va perdre el vol.
El vídeo ja és viral: suma més de 369.000 visualitzacions des de dimecres i centenars de comentaris, la majoria dels quals es queixen de la conya que gasta la companyia. «Jo sumant-me al ball perquè no viatjo mai amb Ryanair», diu un usuari. «Canvieu de ‘community manager’ perquè la conya no sol agradar als clients», recomana un altre.
«Així és com s’aconsegueix ser la companyia amb més reclamacions» i «la justícia cobrant les multes a l’aerolínia que va ignorar totes les advertències i sentències» són altres dels dos comentaris amb més ‘likes’.
@ryanair_es Guerra avisada no mata soldat ‼️ #ryanaires ♬ so original – user
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols