Local de moda
«No tornaré, em deixaran sense marit»: la crítica d’una clienta al bar on Piqué va enganyar Shakira amb Clara Chía
Així és la mansió que Shakira i Piqué venen a Barcelona

Els últims dies s’ha posat molt de moda un bar musical de Barcelona, i no precisament pels seus bons còctels. Es tracta, ni més ni menys, del lloc on Gerard Piqué hauria enganyat Shakira amb la seva actual nòvia, Clara Chía.
El local en qüestió és ‘La Traviesa’ i està situat al número 28 del carrer Tuset. Segons han anunciat les ‘Mamarazzis’ d’EL PERIÓDICO Laura Fa i Lorena Vázquez, en aquest bar treballava Clara Chía quan va conèixer Piqué i va passar a ser el seu amant.
Arran d’aquesta notícia, el local ha rebut diversos comentaris a Google de clients que han canviat la seva opinió sobre ell. Una usuària, de nom Eudy María Rodríguez, ha deixat una mala valoració amb una estrella sobre cinc, al·legant el següent: «Abans m’agradava anar-hi amb el meu marit, però des que una cambrera es va embolicar amb Piqué no hi hem tornat a anar. Després em deixen sense marit. Per això li poso una estrella».
Un altre usuari, Gustavo Fonseca, ha preferit veure la situació des d’una òptica, diguem-ne, «positiva» i ha comentat el següent, deixant una valoració de dues estrelles sobre cinc: «El lloc és bo, bon ambient, bones copes i pel que sembla fins i tot et dona la possibilitat de lligar-te les cambreres. Sinó, que l’hi diguin al Piqué i la Chía».
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE