Vídeo viral
No només fa gols: la divertida escena de Lewandowski cantant ‘Volaré’ al carrer
El davanter polonès s’ha aturat a interpretar la famosa cançó amb uns aficionats
Robert Lewandowski ha començat la seva etapa al Barça de la millor forma possible. En només tres jornades de lliga, el davanter centre polonès ha aconseguit marcar quatre gols i situar-se com el màxim golejador de la competició domèstica.
El nivell del jugador en el tram inicial del torneig de lliga, de fet, ha propiciat els elogis de l’entrenador blaugrana Xavi Hernández, que ha declarat en roda de premsa que tenir el veterà jugador a l’equip «és una benedicció».
Relació amb els aficionats
A més del seu rendiment sobre la gespa, s’ha de destacar que des de la seva arribada Lewandowski ha rebut nombrosos missatges de carinyo a les xarxes socials per la seva proximitat amb els aficionats. Tant és així, que és habitual veure imatges del davanter parant-se a firmar autògrafs a la sortida dels entrenaments a la Ciutat Esportiva Joan Gamper.
Tot i així, el que ningú s’esperava era veure Robert Lewandowski cantant a ritme de rumba enmig del carrer. Així és, en les últimes hores s’ha fet viral un vídeo en què es pot veure el jugador del Barça participant en una improvisada versió de la mítica cançó ‘Volaré’ al carrer.
Les imatges en qüestió, compartides per diversos comptes de Twitter, compten amb milers de reproduccions i ha provocat diversos comentaris amb un marcat to humorístic. «Tan aviat et fa un ‘hat-trick’ com et canta una rumba», ha fet broma l’usuari Estroopa.
Altres tuitaires, en canvi, han aprofitat per aplaudir que el futbolista mantingui aquesta actitud malgrat el robatori que va patir a mitjans d’agost a l’arribar a les instal·lacions de Sant Joan Despí.
- Lliiga F | El partit de Montjuïc Elegida per Messi i estrella de futur blaugrana
- Manifestació Docents i famílies omplen la plaça d’Urquinaona en defensa de l’educació pública
- El fenomen Rosalía rellança la religiositat entre els joves
- BARCELONEJANT La tarda que el Pep va fer callar el doctor Cugat
- L’auge del continent asiàtic Catalunya mira a Corea del Sud per reproduir el seu "miracle" econòmic
- Ni les Seychelles ni la Polinèsia Francesa: l’itinerari més complet per una lluna de mel combina platges paradisíaques i activitats d’aventura
- Salut mental i familia Què fer quan els pares separats discrepen sobre el tractament psicològic del seu fill?
- Motociclisme | GP DE VALÈNCIA Àlex Márquez torna a demostrar que és l’‘altre’ millor del món
- Segona vida (21) / Erika Villaécija Erika Villaécija, exnedadora: "Quan et retires tens por perquè no saps si tornaràs a fer res tan bé"
- TENNIS | ATP FINALS Alcaraz enlluerna i jugarà una final de mestres davant Sinner
