20 febr 2020

Anar al contingut

CAMPANYA A ITÀLIA

La picada d'ullet d'Ikea sobre la independència d'Enric i Meghan

El gegant suec recorre a l'humor per promocionar les seves caixes d'embalatge a 3,50 euros i donar idees per a mudança al Canadà dels ducs de Sussex

El Periódico

Bath (United Kingdom).- (FILE) - Britain’s Prince Harry and Meghan Markle visit Bath University, in Bath, Britain, 06 April 2018 (reissued 10 January 2020). Britain’s Prince Harry and his wife Meghan have announced in a statement on 08 January that they will step back as ’senior’ royal family members and work to become financially independent. (Duque Duquesa Cambridge, Reino Unido) EFE/EPA/Neil Munns *** Local Caption *** 54245141

Bath (United Kingdom).- (FILE) - Britain’s Prince Harry and Meghan Markle visit Bath University, in Bath, Britain, 06 April 2018 (reissued 10 January 2020). Britain’s Prince Harry and his wife Meghan have announced in a statement on 08 January that they will step back as ’senior’ royal family members and work to become financially independent. (Duque Duquesa Cambridge, Reino Unido) EFE/EPA/Neil Munns *** Local Caption *** 54245141 / Neil Munns (EFE)

Ikea ha llançat una campanya publicitària a Itàlia en la qual fa broma sobre un dels maldecaps actuals dels britànics, el ‘megxit’, després d’expressar el príncep Enric i la seva dona, Meghan Markle, el seu desig d’independitzar-se de la casa reial britànica i ser autònoms econòmicament.

El gegant suec de la decoració ha sortit al rescat i ofereix la seva ajuda per al trasllat al Canadà dels ducs de Sussex i el seu nadó, Archie, de vuit mesos. Per a ells i per a tot aquell que s’enfronti a una mudança, la companyia recorda a la seva pàgina d’Instagram que tenen capses de cartró d’embalatge de 56 x 33 x 41 a tan sols 3,50 la unitat. «Meghan, Harry. Vi capiamo, siamo fatti per cambiare», diu l’anunci («Meghan, Enric. Us entenem, estem fets per canviar»).

Gairebé 47.000 ‘m’agrada’ suma ja l’‘acudit’, que en el seu text recorda també que «mudar-se és un esforç real per a tothom».

Reguera de bromes d’altres marques

Ikea no ha sigut l’única marca que a Itàlia ha aprofitat l’embranzida de l’últim escàndol ‘royal’ per fer-se publicitat ‘divertida’. Aquest també és el cas de la marca de patates fregides Crik Crok, que ha penjat a Instagram un anunci adreçant-se a la parella: «Meghan, ara pots menjar amb les mans» (...) «¡Descobrim la veritable raó de la ruptura amb la reina!».

També l’empresa de mobles italiana KUBO va escriure en un anunci de mobles de bany: «Meghan, Enric, si necessiteu moblar la vostra llar, comenceu pel bany» (...) «No es preocupin, som aquí per brindar qualitat ‘real’ a un preu per al comú dels mortals».

Una altra marca de mobles, Preziosa Casa, també ha aprofitat per fer-se publicitat amb l’assumpte: «Meghan, Enric. No es preocupin, aquí també tenim lliteres».

Il Giardino, una cadena de pizzeries i restaurants, també ha col·locat el seu anunci: «Enric i Meghan, si voleu podeu unir-vos a la nostra família».

Temes: Ikea