Mor el fotògraf de moda Peter Lindbergh als 74 anys
L'alemany ha convertit algunes de les seves fotografies en imatges icòniques del món de l'alta costura
zentauroepp49698327 files in this file photo taken on may 16 2011 german photo190904112425 /
El fotògraf de moda Peter Lindbergh, conegut per les seves fotos en blanc i negre d’estrelles i models, ha mort aquest dimarts 3 de setembre als 74 anys, segons ha informat la seva família a l’agència AFP aquest dimecres.
Lindbergh, nascut el 1944 aLeszno, Polònia, ha col·laborat amb moltes revistes de moda i ha participat en una gran quantitat de comercials, convertint les seves fotografies en imatges icòniques del món de la moda.
En un dels seus últims treballs, Lindberhg va fotografiar per a la revista 'Vogue' Espanya la cantant catalana Rosalía, imatge que va ser portada de l’edició del juliol passat.
Temes:
- A Osona Els Mossos 'cacen' un motorista dos dies consecutius duplicant la velocitat permesa a la C-62
- Dos expositors, un llibre i diversos homenatges Barcelona reprèn (i van sis intents ja) el repte d’erigir un monument a Cerdà en el 150è aniversari de la seva mort
- Guerra a l'Orient Mitjà La Xina respon amb silenci a Trump davant la seva amenaça si no l'ajuda a l'estret d'Ormuz
- Tribunals La jutgessa de la dana prorroga la causa per les 230 víctimes mortals fins a l'octubre de 2026
- El Mundo Today | Laporta farà obres d’ampliació a Luz de Gas perquè hi càpiga més gent
