Mor el fotògraf de moda Peter Lindbergh als 74 anys
L'alemany ha convertit algunes de les seves fotografies en imatges icòniques del món de l'alta costura

zentauroepp49698327 files in this file photo taken on may 16 2011 german photo190904112425 /
El fotògraf de moda Peter Lindbergh, conegut per les seves fotos en blanc i negre d’estrelles i models, ha mort aquest dimarts 3 de setembre als 74 anys, segons ha informat la seva família a l’agència AFP aquest dimecres.
Lindbergh, nascut el 1944 aLeszno, Polònia, ha col·laborat amb moltes revistes de moda i ha participat en una gran quantitat de comercials, convertint les seves fotografies en imatges icòniques del món de la moda.
En un dels seus últims treballs, Lindberhg va fotografiar per a la revista 'Vogue' Espanya la cantant catalana Rosalía, imatge que va ser portada de l’edició del juliol passat.
Temes:
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- El model territorial Hisenda prepara la seva alternativa de finançament singular per a Catalunya
- L’adaptació al canvi climàtic Una molècula que es ruixa amb un esprai sobre la planta permet als tomàquets resistir millor la sequera
- Protestes propalestines Feijóo acusa Sánchez d’«encoratjar els disturbis» a la Vuelta: «Li és igual la vida dels policies i corredors»
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Opinió Xarxes socials i salut mental juvenil: entre la visibilització i la banalització
- Futbol / La crònica El Barcelona enlluerna el València en una capsa de sabates