PROMOCIÓ DE CINE
El toro d'Osborne ara és un lleó
Disney promociona la seva nova pel·lícula amb un immens Simba en plena M-30 de Madrid
zentauroepp49083569 gente el leon de osborne en la m40 de madrid190716113251 /
Una de les icones de l’Espanya profunda, l’immens toro publicitarid’Osborne, el controvertit perfil del qual encara vigila algunes de les carreteres del país, s’ha transformat en un lleó. La raó d’aquest canvi tan insòlit és una campanya publicitària d’'El rei lleó', 'remake' que Disney estrena del seu històric èxit el pròxim dijous, 18 de juliol.
Així, la casa de Mickey Mouse ha sorprès els conductors madrilenys –en plena operació sortida de vacances– al plantar un espectacular perfil del personatge de Simba en plena M-40 de la capital d’Espanya.
Notícies relacionadesL’immens lleó, que emula el popular toro d’Osborne –que va assolir una gran popularitat arran de la seva aparició a la pel·lícula de Bigas Luna ‘Jamón, jamón’ (1992)–, és una tanca de 16 metres d’ample per 6 metres d’alt.
Dirigida per Jon Favreau, 'El rei lleó', la nova producció basada en el clàssic d’animació de 1994, compta, en la seva versió original, amb les veus de Donald Glover com el futur rei Simba, Beyoncé Knowles-Carter com a Nala, i James Earl Jones com a Mufasa, el sever però afectuós pare de Simba.
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- Israel tindrà sota control el sud del Líban i no permetrà el retorn de la població
- L’Argentina crida "justícia, memòria i veritat" en els 50 anys del cop militar
- Dimissions al Govern de Meloni pel revés en el referèndum
- El bloc d’esquerres de Frederiksen guanya a Dinamarca
