Vist a Facebook
Un pare simula un atracament per robar-li a la seva pròpia filla els diners que va aconseguir venent galetes
Va trucar a la policia, que el va trobar inconscient a terra i el va traslladar a l'hospital
Amb el pas de la investigació i l'absència de proves es van adonar que és ell qui s'havia quedat amb els 740 dòlars recaptats

christmas-cookies-553457 1920
Brian Couture, de 40 anys, va trucar a la policia per reportar un atracament a la seva pròpia casa. Segons publica ‘The Oregonian’, l’home havia assegurat que els lladres havien entrat trencant una porta de vidre. Quan la policia va arribar, va trobar l’home inconscient i el va traslladar a l’hospital.
La policia va fer tot el possible per trobar els responsables, posant un grup de nou agents en la recerca de proves per tot el veïnat. Però no van trobar res.
Notícies relacionadesLa seva història va començar a perdre pes amb el pas dels dies fins que els agents van descobrir que els 740 dòlars (659 euros) desapareguts de la recaptació de la seva filla en la venda de galetes per al grup Girl Scout no havien anat a parar a mans alienes, sinó que era ell mateix qui havia robat aquests diners.
Ara afronta càrrecs per quedar-se amb diners que estaven destinats a finalitats benèfiques.
- Després de sis mesos ingressat Toni Moog surt de rehabilitació: «És més difícil desenganxar-se del Diazepam que de la cocaïna»
- De la política, ¿se’n surt? (VIII) Xavier Domènech, exlíder dels Comuns: «M’han sondejat de diferents espais polítics, però no em plantejo tornar»
- Gairebé dos mesos desapareguda Indonèsia deté dos homes per la mort de Mati Muñoz
- Meteorologia El Meteocat emet un avís de situació meteorològica de perill per intensitat de pluges a Catalunya
- Les apps per fer amics triomfen a BCN
- Medi ambient L'estiu de 2025 és el segon més càlid de la història a Catalunya: rècords de calor i nits tropicals
- Tornada al col·le a Catalunya Gairebé 84.000 professors tornen aquest dilluns a les aules amb la mirada posada a millorar la comprensió lectora de l’alumnat
- Meteorologia Catalunya desactiva l’alerta per Inuncat: continuarà plovent però amb menys intensitat de l’esperat
- UN LEMA COM A AVÍS Flick marca la línia al Barça amb el seu missatge: «Els egos maten l’èxit»
- Segon procés judicial Saül Gordillo admet haver agredit sexualment una altra treballadora i accepta un any i mig de presó