Va voler fer-se un selfie
Una dona portuguesa mor a Panamà després de caure d'un pis 22
La dona estava intentant fer-se un selfie des del balcó de l'edifici
selfie-murio
Una dona de nacionalitat portuguesa va morir després de caure al paviment des del pis 27 d’un edifici al sector residencial d’El Cangrejo, a Ciutat de Panamà, quan intentava fer-se un selfie asseguda a la barana del balcó.
D’acord amb versions extraoficials, la dona, no identificada, va ser sorpresa per un cop d’aire mentre posava per a l’autoretrat.
El diari local Crítica va publicar en la seva pàgina web que testimonis van indicar que obrers de la construcció d’edificis pròxims li van demanar que baixés de la barana, però que no va parar atenció o no va escoltar l’alerta, i uns cinc minuts després va caure al buit.
Notícies relacionadesFonts policials van dir a Efe que la dona que va perdre la vida en aquest accident és de nacionalitat portuguesa
Aquest és el vídeo que circula a les xarxes socials sobre el lamentable incident.
- Educació Jaume Font, alumne d’FP, després d’un mes en una empresa d’instal·lacions elèctriques: "Quan acabi les pràctiques, si volen que m’hi quedi, penso continuar aquí"
- COMERÇ EUROPEU Els analistes reclamen a Brussel·les completar el mercat únic de la UE com l’antídot "davant la incertesa global"
- Parc de la Ciutadella El Parlament s’ampliarà amb un nou edifici i uns 8.000 metres quadrats més
- Municipal La Diputació de Tarragona destinarà 15 milions d’euros perquè els ajuntaments assumeixin les despeses per la guerra de l’Iran
- Polèmica Lloret de Mar arriba a un acord per reobrir el camí de ronda ocupat per la mansió de l’expresident del Kazakhstan
