LLIÇÓ DE GENEROSITAT
La solidària donació de les futbolistes cadets del Molins de Rei
Les jugadores de l'equip femení han donat els diners recaptats en multes aquesta temporada a Women Win, una oenagé holandesa que ajuda dones desfavorides

2018-07-11-el-equipo-cadete-juvenil-del-molins-de-rei-cf-editado
Generositat i solidaritat. Són els valors que han demostrat tenir les jugadores de l’equip femení cadet-juvenil del Molins de Rei CF. En comptes d’anar a sopar per celebrar una temporada pletòrica, en què han acabat en cinquè lloc del grup 2 de la segona divisió de la seva categoria esportiva, les futbolistes, d’entre 15 i 18 anys, han donat els diners recaptats en multes al llarg de la temporada a Women Win, una oenagé holandesa que ajuda dones desfavorides de tot el món a poder exercir els seus drets. Amb aquesta iniciativa solidària, l’equip ha fet honor a l’eslògan del qual fa gala a les xarxes socials amb l’etiqueta #valors: "Els valors, la millor victòria".
A començaments del 2018, les cadets van escriure una normativa que totes havien de complir. Cada vegada que es trenqués alguna de les normes, havien de pagar una multa d’un euro. Quan es va acabar la temporada, van decidir que tots els diners recaptats s’havien de donar a una organització no governamental que treballés en favor de les dones i que ho fes a través de l’esport.
Notícies relacionades
L’entrenador, Andreu Margarit, excapità del primer equip masculí, ha explicat que "van ser elles les que van proposar i van decidir que volien donar els diners a l’oenagé". "Jo no hi vaig tenir cap influència", ha aclarit.
L’equip s’ha convertit en un referent de generositat per al món de l’esport. Per això, el club s’ha mostrat orgullós de les seves jugadores en un comunicat: "Des del Molins de Rei Club de Futbol, ens sentim orgullosos de tenir amb nosaltres persones que actuen d’aquesta manera. Sens dubte, el futbol és i ha de ser alguna cosa més que xutar una pilota. Sens dubte, els #valors són la millor victòria".
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Habitatge turístic Multes de fins a mig milió d’euros per als propietaris d’habitatges que no realitzin aquest tràmit
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Servei al límit "¿Per què no surt el meu tren?" Així controla Rodalies les incidències des del seu Centre de Gestió
- Una genial Vicky López gaudeix a la ‘platja de Berna’
- El 50% de les assegurances a Espanya es contracten a través de mediadors
- Espanya ultima l’esborrany de l’estratègia espacial per créixer a la UE
- Un accident de trànsit acaba amb la vida de Diogo Jota
- El Tour es prepara per al duel entre Pogacar i Vingegaard