FEMINISME INSTAGRAMER
Amaia, molt fan del borrissol a les axil·les
La guanyadora d'OT ja es pintava amb boli els pelets sota el braç cada vegada que li esborraven amb Photoshop

amaiaxila
No és la primera vegada que Amaia Romero reivindica el pèl de les seves axil·les. Ni tampoc la primera –ni l’última– que la guanyadorad’Operación Triunfo 2017 revoluciona les xarxes amb una foto. A l’acadèmia ja va demostrar que és una ferma defensora de la causa feminista i del moviment Free Your Pits (Allibera les aixelles), que, en realitat, ve de lluny, de la cultura hippy dels 60. Més tard, ho van tornar a reivindicar famoses com Madonna o Julia Roberts, i fa menys, celebrities més joves, com Milley Cyrus i la mateixa filla gran de Madonna, Lourdes Leon, més coneguda com Lola.
La cantant, que dijousvinent actuarà al Primavera Sound de Barcelona Primavera Sound acompanyada de la banda catalana The Free Fall Band, ha tornat a reivindicar que té targeta vip en el club de les #sobaquember pujant una bonica foto al seu compte d’Instagram en què apareix amb la cabellera al vent dalt d’un mirador i lluint sense por els pèls de les aixelles. “¡Gràcies per ser lliure i gràcies per trencar les normes! Ens depilem si volem no per obligació. Punt. ‘Olé’ tu!”, l’ha aplaudit una de les 803.000 fans que tél’última representant espanyola, juntament amb la seva parella, Alfred, a Eurovisió. “Diva”, “Ets increïble”, “Gran”, “Queen”... I així un llarguíssimn enfilall de floretes i gairebé 260.000 ‘m’agrada’ en tan sols 12 hores.
“No li moltesten els pèls”
Fa uns mesos, Amaia ja va demostrar el seu caràcter quan amb Photoshop li esborraven el pèl de les axil·les. Això passava quan la noia, de 19 anys, firmava les revistes que TVE li dedicava a ella i els seus companys de l’acadèmia de TVE. A més d’estampar-hi la firma, la concursant de Pamplona es dedicava a pintar-se pelets a les aixelles.
“No és tonteria. És un exemple de visibilitat d’una cosa tan senzilla com la naturalitat en la dona que, tristament, hem de reivindicar. Una noia amb un talent increïble ha triomfat en un programa de música. I a algú li molesten els seus pèls”, concloïa el fil.
I és que no només els fans han aplaudit ara el gest d’Amaia, també els seus propis companys en el programa: Ricky (“Jo tampoc em depilo i vaig ben pulcre i net com ella”) i Aitana (“Però com pots ser tan guapíssima”).
Notícies relacionadesAmaia ha demostrat en altres vídeos que circulen per la xarxa que el pèl de les aixelles no l’amoïna. Recentment, durant una sessió de perruqueria, amb els rul·los posats, va explicar amb total naturalitat que tenia “bastant” bigoti, i que encara que se li veiés li era igual.
Segueix Extra a Facebook
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Odissea blaugrana "És desesperant com ens tracten"
- QUATRE ANYS DESAPAREGUT La mare que va llençar a les escombraries el cadàver del seu fill discapacitat patia un «deliri místic»
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Món del cor Les Mamarazzis tindran programa en català a La 2
- Bàsquet El Barça fa debutar Dabone, el nen de 13 anys cridat a fer història en el bàsquet espanyol
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Violència política als EUA La vídua de Charlie Kirk promet continuar amb el seu llegat després del seu assassinat: «No tenen idea del que acaben de desencadenar al país i al món»
- Apunts polítics de la setmana Sánchez busca el dilema «Abascal o jo» mentre Feijóo coqueteja amb el trumpisme