PORCELLANA VIRAL
L'esgotada tassa 'Chip' de Primark multiplica per sis el seu preu a Wallapop
La peça inspirada en la pel·lícula 'La bella i la bèstia' va volar dels magatzems en pocs minuts; prometen reposar-la fins a finals de juny

Primark va anunciar fa uns mesos que posaria a la venda la ceràmica basada en la pel·lícula de Disney 'La bella i la bèstia'. I l'expectació era màxima. Dilluns passat la botiga va anunciar al seu blog que les tasses 'Chip' ja eren a les prestatgeries, i es van formar cues llarguíssimes. A un preu de 6 euros, primer, i 5, després, les tasses es van esgotar en qüestió de minuts.
No hi havia límit de compra i molts clients van adquirir moltes tasses. Després es va limitar a dues per persona.
Alguns 'afortunats' van penjar fotos amb el seu anhelat tresor a les xarxes.
PRÒXIMES REPOSICIONS
La botiga ha promès que anirà reposant les tasses 'Chip' en els pròxims dies, i assegura que les servirà fins a finals de juny.
Mentrestant, els fans més ansiosos estan adquirint la tasseta a Wallapop, per 20 i 30 euros, o a eBay, on se n'han pagat fins a 50.
La botiga 'low cost', a més, aviat posarà a la venda la tetera de la Senyora Pott (en realitat serà una guardiola). La febre promet continuar.
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Ferran Olivé, tresorer del FC Barcelona: "Limak té més solvència tècnica que totes les constructores espanyoles"
- SANITAT València tampoc fa tots els cribratges de càncer
- TRIBUNALS La justícia reactiva la investigació de la mort d’Andic
- Carmen Llasat, presidenta de l'Observatori de Zones Inundables de Catalunya: "El que ha passat al Montsià pot passar en qualsevol punt del litoral"
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- Gir judicial Jonathan Andic, de testimoni a investigat: ¿què sabem i què no de la mort del fundador de Mango?
- Gira "Tantas Cosas que contar" La Oreja de Van Gogh, amb Amaia Montero de nou, torna als escenaris: concert al Sant Jordi el 2026
- Ports El Port de Tarragona participa en dos projectes relacionats amb el desplegament de drons en entorns portuaris
- Futbol El Barça amplia el seu acord de patrocini amb Spotify fins al 2030