ACTUALITAT BLAUGRANA
Lewandowski s’ofereix al Milan com a agent lliure, segons ‘La Gazzetta dello Sport’
«Que el jugador s’està proposant al club milanista és quedar-se curt», assegura el diari italià
A Flick se li apaga l’atac del Barça en el pitjor moment
‘La Gazzetta dello Sport’ mostra a tota portada Robert Lewandowski. ¿Per què? Segons el prestigiós rotatiu italià, el davanter polonès s’ha ofert a l’AC Milan per incorporar-se a les seves files aquest estiu com a agent lliure, una vegada conclòs el contracte amb el FC Barcelona.
El davanter de 37 anys arribaria a l’entitat italiana sense cap cost. «El salari continua sent alt, però els rossoneri faran els seus càlculs», apunta ‘La Gazzetta dello Sport’. I no és l’únic club interessat. També la Juventus de Torí monitoritza la situació de Lewandowski, que buscaria ingressar en un altre ‘gran’ d’Europa abans de donar per conclosa la seva carrera. Pini Zahavi, el seu agent, s’està movent a fons per la Sèrie A, pel que sembla.
Portada de ‘La Gazzetta dello Sport’ /
‘La Gazzetta dello Sport’, que sol filar prim, que l’expressió que el jugador s’està oferint al club milanista «és quedar curt». El seu desig d’incorporar-se al club de San Siro és molt ferma. I el Milan ho està considerant seriosament. «El Milan, que aspira a un ressorgiment internacional, torna a ser un d’aquests clubs: per això Robert ha decidit fer un pas endavant», publica el diari esportiu.
El Milan considera la idea de la seva incorporació perquè travessa una crisi d’efectivitat molt important. A l’equip li costa marcar gols a l’equip que ara entrena Massimiliano Allegri, tercer a la Sèrie A, a nou punts del líder, l’Inter.
Bons registres
Notícies relacionadesAmb 12 gols aquesta temporada a la Lliga, el polonès supera els registres actuals de davanters del Milà com Rafael Leão (9) i Christian Pulisic (8), els que travessen una notable sequera golejadora en aquest inici del 2026. Com a competència en atac tindria també Christopher Nkunku i Niclas Fullkrug.
El conjunt italià no tem sumar futbolistes veterans. L’exemple més evident és el croat Luka Modric, que després d’acomiadar-se del Reial Madrid s’ha convertit en una peça fonamental de l’esquema titular. Només s’ha absentat en un partit de la Sèrie A.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- IRPF Hisenda ho confirma: tornarà gairebé 600 euros a la Renda 2026 als contribuents que compleixin aquest requisit
- Restauració 2 euros de més per comensal el cap de setmana: el compte d’un esmorzar que s’ha fet viral a les xarxes per aquest suplement
- Imatge de l’esdeveniment El cartell de les Festes de Gràcia 2026 ja té guanyador: un homenatge al ball i als orígens del barri
- Compromís Rufián llança un guant a Mónica Oltra per fitxar-la en la seva ruta d’actes amb líders de l’esquerra
- Salut L’Ajuntament de Tarragona instal·larà set sensors en espais municipals per a un estudi de la qualitat de l’aire
