Fermín recorda el seu difícil inici després de firmar l’ampliació de contracte
"Mai ho he tingut fàcil a la vida", va declarar el futbolista andalús després de vincular-se amb el FC Barcelona fins al 2031. El jugador d’El Campillo, de 22 anys, veurà millorada substancialment la seva fitxa. Fermín va assegurar que té potencial per rendir més –"encara no estic en el meu prime"– i va afegir: "He tingut un camí dur i difícil i he après moltes coses. I això m’ha servit per madurar". Va arribar a La Masia amb 13 anys i va créixer en el Linares de Segona RFEF abans d’assentar-se en l’elit.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
Temes:
- Societat Li cau una multa de 19.000 € per treballar unes hores sent jubilat: el cas que ho canvia tot
- "Projectes Reactivadors" Un poble del Pirineu català crea un "coworking" per atraure nous veïns i frenar el despoblament
- Narcopesquers: els altres vaixells que atraquen a les Canàries amb perill sanitari a bord
- Crida a la calma El director de l’OMS, Tedros Adhanom, insisteix que l’escenari actual amb l’hantavirus «no és cap altra covid-19»
- Una exquisidesa El restaurant de Catalunya on pots menjar un menú amb estrella Michelin per menys de 50 euros
