TENNIS
Portar Djokovic al límit, el pla d’Alcaraz a Nova York
El murcià s’enfrontarà demà al serbi en una de les semifinals de l’Open dels EUA. Ferrero, el seu entrenador, espera un partit llarg.

Juan Carlos Ferrero va destacar el moment de maduresa que viu Carlos Alcaraz abans de les semifinals de l’Open dels EUA de demà. "Ha anat donant senyals d’anar millorant i potser aquest torneig és on més se li està notant. Sabem que tennísticament és molt bo i el que sempre hem anat treballant és aquesta constància a l’hora de no tenir aquests petits alts i baixos", va explicar l’entrenador del murcià als enviats especials espanyols presents a Nova York.. Una constància que es posarà novament a prova davant Novak Djokovic, per buscar la final i redimir-se de les últimes derrotes contra el serbi.
Malgrat això, Ferrero no ho vol veure com si es tractés d’una venjança. "Tenim moltes ganes de jugar contra ell. L’última a Austràlia va ser dolorosa per com va passar tot, però les condicions seran una mica diferents aquí. Crec que no s’ha d’obsessionar en Novak i sí fixar-se molt a continuar jugant com està jugant Carlos. A portar al límit Novak fins que físicament vagi notant que el partit se li fa molt dur", va explicar.
Malgrat tenir clar el pla, Ferrero fuig de qualsevol tipus de favoritisme, i avisa que són partits totalment diferents. "Favorit davant Djokovic són paraules que no m’atreviria a dir, malgrat que Carlos hagi estat jugant amb molta confiança". Djokovic va acceptar el repte. "Sé que es requerirà el meu millor tennis, però espero estar a l’altura de les circumstàncies. Tothom espera una final entre Sinner i Carlos. Intentaré arruïnar aquests plans", va sentenciar.
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Un tiet dels germans Márquez detingut per un cas d'assassinat que s'instrueix a Solsona
- Assassinat sense resoldre ¿Per què l’ADN del jersei d’Helena Jubany fa un gir al cas i obre la porta a un judici?
- Tornada al col·legi Catalunya arrenca el curs escolar amb el repte d’atendre un 30% de l’alumnat amb necessitats educatives especials
- Feijóo s’absentarà per primer cop de l’acte, que serà presidit pel Rei
- Les crítiques de Sánchez als jutges tensa l’obertura de l’any judicial
- BÀSQUET Espanya ha de guanyar a Grècia o esperar un favor de Geòrgia per seguir
- FUTBOL Un any de presó pels insults de caire racista a Iñaki Williams
- TENNIS Portar Djokovic al límit, el pla d’Alcaraz a Nova York