Arrenca el sarau periquito

Los futbolistas del Espanyol celebran un gol durante esta pretemporada. /
Ja vaig avançar que en el nostre estimat club passaran cosetes. Per exemple, que el flamant CEO, Mr. Alan Pace, es presentarà en societat més aviat que tard. Ho farà a la sala de premsa de l’RCDE Stadium i fins i tot els periodistes podrem fer-li preguntes. Tot un miracle en aquesta més que despersonalitzada Lliga actual que Tebas & The Wailers estan construint.
D’altra banda, els opinants i informadors habituals del club estan, estem i estarem contínuament monitoritzats, res a veure amb el terme censurats. Hi ha una persona que viu a Catalunya i coneix el club que hi treballa. ¿Què vol dir això? Que independentment de la tasca extraordinària que està fent Xavi Andreu com a dircom en aquesta segona etapa al club (tenint en compte el risc professional que va assumir en l’època que Luis Miguel Ramis entrenava l’equip i l’ascens s’intuïa estrany, estrany, estrany) es vol potenciar al màxim nivell l’àrea.
Igualment, la nova estructura no troba la manera d’explicar com pot ser que el quart club nascut a Espanya després del Sevilla (1890), l’Athletic Club (1898), el FC Barcelona (1899) i el mateix RCD Espanyol (1900) i que d’aquí un parell de mesos complirà 125 anys no hagi sigut capaç d’agafar un espònsor potent que patrocini l’RCDE Stadium. Els acords firmats se sumen per fracassos.
Manolo, figura essencial
A la sortida de l’empresa tecnològica xinesa Power 8 (el club va rescindir un contracte que va durar només 18 mesos en lloc dels 7 anys firmats al descobrir-se una estafa piramidal del patrocinador) la va seguir l’americana Stage Front, que va donar nom al flamant recinte per només una campanya, ja que l’entitat periquita va rescindir el pacte per l’impagament del presumpte pagà. Imperdonable.
Aquest diumenge comença el sarau i ens visita l’Atlètic de Madrid. Doncs som-hi. Si el club té la intenció de fer aquest gran canvi, la primera figura ha de començar a la banqueta; que els futbolistes que vinguin sàpiguen que la figura del tècnic és intocable i que tindrem en Manolo González el nostre Alex Ferguson particular.
- Televisió Rosa Romà, sobre la polèmica de ‘Bestial’, el nou programa de Bibiana Ballbè a TV3: «De vegades encertem amb els continguts audiovisuals i altres vegades, no»
- L’escola redescobreix prendre apunts per fixar l’atenció
- Israel assalta la flotilla i deté els activistes en aigües internacionals
- Clàssic del cinema mut ‘El fantasma de l’òpera’, amb nova partitura i en viu
- Crits de l’afició blaugrana contra Figo
- Manifestació Centenars de persones es manifesten a Barcelona en defensa de la Flotilla
- Mesures contra la massacre de Gaza Junts votarà a favor del decret d'embargament d'armes a Israel, però la seva aprovació continua a l'aire
- ENTREVISTA Carlos Pascual Alfaro, jutge: «sorprèn que hi hagi noies que accepten el control en el vestir sense violència extrema ni dependència econòmica»
- Psicologia El truc infal·lible de Rafael Santandreu, psicòleg, per deixar d'arribar sempre tard: "Ara sóc una persona més relaxada i feliç"
- Vaga a secundària Els estudiants omplen els carrers de Barcelona per Gaza: "No suportem veure més nens morts al mòbil"