Trofeu Costa Brava
El Girona bat els Wolves en el retorn a Montilivi (2-1)
Tothom va sortir ahir content de Montilivi. El Girona va guanyar el Wolverhampton (2-1), hi va haver moments de joc, gols de bandera i el debut a l’estadi dels fins ara dos únics fitxatges, Rincón i Lemar. Un partit rodó dels de Míchel que van omplir una mica les reserves de moral i confiança de l’afició després del final de la passada temporada.
Yangel Herrera, amb un gol marca de la casa, i un altre superb de Joel Roca van donar el Trofeu Costa Brava als gironins davant un combatiu adversari que, empès per un bon grup d’aficionats, va acon seguir retallar distàncies mitjançant Jhon Arias. La nota negativa va ser la lesió de Rincón, que va rebre un cop a la cara i no va poder continuar al poc d’entrar.
És difícil encara somiar i pensar que aquest Girona pugui enlluernar. No perquè els jugadors que hi hagi no hi posin ganes, sinó perquè l’equip encara està per fer i són uns quants els moviments que queden per produir-se, tant d’entrades com de sortides. La victòria davant un equip de la Premier i els bons gols de Herrera i Roca sí que permeten generar esperances. L’afició centra més l’atenció en el que falta que en el que hi ha, que està bé. Confia que Rincón treballarà i Lemar pot marcar diferències. Com Roca, la perla gironina. Al Girona li queda molt per treballar en el mercat.
- Cita aquest dilluns (21 h) L’Espanyol visita el Vila-real en el seu moment més baix: «Cal recuperar l’esperit que teníem»
- 18 de febrer Rufián (ERC) i Delgado (Més Madrid) faran un acte junts a Madrid en ple debat sobre el futur de l’esquerra
- Guardons del cine català ‘Romería’, ‘Sirat’ i ‘Sorda’ surten com a favorites en la carrera dels premis Gaudí 2026
- Així afectarà la pujada de cotitzacions el 2026 al teu salari i a la quota d’autònoms
- Salut Caminar no és suficient després dels 65: Harvard assenyala l’exercici clau per frenar l’envelliment
