L’univers s’alinea
Marc Márquez, en Sachsenring, su circuito preferido, donde ya ha ganado 12 veces. /
Hi ha vegades que el destí decideix vestir-se de frac. No content amb jugar als daus amb l’univers, aquest es permet el luxe de crear combinacions tan insultants com letals. Són la jugada perfecta: el millor... en el millor equip. I les altres coses, bones, les altres coses són només estadística.
Va passar als 90 amb Michael Jordan i els seus Chicago Bulls. Air Jordan volava, anotava, defensava, dirigia i, de passada, et robava l’ànima cada vegada que somreia. A la batuta de Phil Jackson, allò va ser una piconadora emocional per a tota l’NBA i el bàsquet mundial. Més tard, Messi. O Guardiola. O Messi i Guardiola. Tant se val. Perquè el que van fer amb el seu Barça no va ser futbol, va ser art amb tacs. Cada passada era un acord, cada moviment coral, una simfonia. Era com si la pilota tingués GPS directe al gol. I la resta, espectadors privilegiats... O víctimes recurrents.
Mentrestant, en un altre continent, un tal Tom Brady construïa un imperi d’amor amb els Patriots. Guanyava Super Bowls com qui col·lecciona petons entre llençols. Amb aquesta mirada de gendre perfecte, et seduïa per rematar-te més tard amb una passada de 40 iardes que sempre acabava als tous dels dits d’una bala del seu equip.
Notícies relacionadesEn la F-1, Ferrari i Schumacher van escriure una novel·la encarnada. Cinc títols consecutius, un equip impecable i un pilot que convertia cada revolt en un problema d’àlgebra resolt. Era gairebé avorrit. Només gairebé.
I ara, senyores i senyors, l’últim caprici del cosmos: Marc Márquez sobre una Ducati oficial. El millor pilot –pot ser que de tots els temps– a cavall de la moto més competitiva que es recorda. És com donar la vareta màgica de Voldemort a Harry Potter i dir-li: "¡Disfruta, xaval!". El resultat són rialles, velocitat, bogeria, sorpresa i gosadia endimoniada amb un estil que destrossa tot aquell que hi participi. Així que diverteixin-se. Perquè quan l’esportista perfecte s’uneix a la màquina perfecta, només queda disfrutar... O això, o, per a la resta, esperar que acabi aviat el present.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Condemna històrica del Suprem El futur de García Ortiz: una petició de nul·litat i la incògnita de la seva continuïtat en la carrera
- Gestió de la salut pública El 60% d’infeccions emergents tenen origen animal: «Els veterinaris som clau en les crisis sanitàries»
- Quotes pesqueres La UE autoritza 143 dies de captures per als pescadors del Mediterrani, sense requisits ambientals extres
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
