FUTBOL
Joan García, enigmàtic sobre el seu futur: «Triaré el millor per a mi»
Té 24 anys i acaba de firmar una superba temporada amb l’Espanyol, sent una de les claus de la seva agònica salvació. És Joan García, el porter de Sallent que s’ha convertit en un dels grans objectius del mercat de fitxatges, tenint en compte la seva qualitat, la seva edat i el seu preu (25 milions d’euros és la clàusula de rescissió). El Barça és un dels seus pretendents. Arsenal, Madrid o Atlètic tampoc el perden de vista.
«Estic molt tranquil, al final escolliré el que sigui millor per a mi», va assegurar Joan García en el programa Tot Gira de Catalunya Ràdio després que li entreguessin el premi Dani Jarque al millor jugador de l’Espanyol en la temporada 2024-25. «Cada dos per tres estan sortint coses, però d’aquí que siguin veritat... Pensaré molt el que hagi de decidir», va afegir el meta, que es va referir també a la possibilitat d’enfrontar-se a l’Espanyol. «No seria un problema. Seria bonic també. Intento buscar el costat positiu de les coses i si es dona, ho prendria amb il·lusió».
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Rànking Aquests són els dos hospitals públics catalans que es colen en el top 50 del món: destaquen pels seus serveis i tecnologia
- Samanta Villar, mare i periodista: «Un dia et trobes la parella del teu fill en roba interior al passadís de casa»
- MUNDIAL 2026 Lamine Yamal, sobre la por de perdre’s el Mundial al caure lesionat: «Resava per dins perquè no fos res greu»
- Detenen un home a Vic amb 17 farcellets de cocaïna i l'enxampen dies després amb 125 embolcalls
- Temporada de festivals ¿En què consisteix la feina d’un ‘host’ en un festival de música? «Un artista ens va demanar cadells per relaxar-se»
