El FC Barcelona ho titlla d’«inacceptable»
Problema amb les entrades de la final de Copa del Rei a tres dies del Clàssic a La Cartuja
La ticketera de la RFEF, One Box, hauria enviat centenars d’entrades amb les dades equivocades

El FC Barcelona ha qualificat d’«inacceptable» l’error comès per l’empresa One Box, proveïdor d’entrades de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), que ha desparellat noms i DNIs de les entrades pertanyents a socis i aficionats blaugranes, i es guarda l’opció de prendre mesures contra l’empresa si poden demostrar que hi ha hagut «perjudicis» als seus socis amb entrades comprades per a la final de la Copa del Rei d’aquest dissabte a Sevilla.
«El FC Barcelona considera inacceptable la incidència creada en l’enviament de les entrades de la Final de la Copa del Rei per part de la RFEF i el seu proveïdor de ticketing One Box i manifesta que aquesta gestió ha sigut aliena al club», va apuntar el club blaugrana en un comunicat aquest dimecres a la tarda-nit.
A més, l’àrea legal del club estudiarà si la incidència és susceptible de generar perjudicis als socis, sòcies, sòcies, penyistes i aficionats i aficionades i «actuarà en conseqüència contra els responsables».
«Error humà»
Prèviament, el club havia fet públic un comunicat de l’empresa One Box dirigit a l’entitat. «L’error detectat en la nominalitat a les entrades de la final de la Copa del Rei ha sigut causat per un error humà del sistema de ticketing de la RFEF en la gestió administrativa del llistat dels guanyadors», va explicar l’empresa.
One Box assumeix la responsabilitat de l’ocorregut i deixa clar que el FC Barcelona no ha tingut «cap participació ni responsabilitat en aquest fet», que ha provocat que alguns propietaris d’entrades per a la final copera de dissabte, a La Cartuja de Sevilla entre el Barça i el Reial Madrid, hagin rebut la seva entrada amb un nom o DNI incorrecte.
«Demanem sinceres disculpes pels possibles malentesos o inconvenients que aquest error hagi pogut ocasionar. Us volem assegurar que ja s’han pres les mesures necessàries per corregir la situació. Ben aviat es podran tornar a descarregar les entrades amb el nom correcte», va assenyalar One Box abans que el Barça respongués amb aquest últim comunicat que contempla, si és necessari, prendre represàlies.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Empreses Els tres fills del fundador de Mango Isak Andic assumeixen l’herència de manera equitativa
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat