Nations league
La selecció femenina s’enfrontarà amb Anglaterra a Cornellà
La selección española celebrando un gol /
La selecció espanyola femenina tornarà a jugar un partit a Catalunya després de dècades d’absència. L’RCDE Stadium serà l’escenari de l’anhelada tornada, on el conjunt nacional dirigit per Montse Tomé s’enfrontarà a Anglaterra el pròxim 3 de juny (19.00 hores).
La proposta va arribar de la federació al club blanc-i-blau. Des de fa algunes setmanes, tant l’entitat catalana com la RFEF han estat en converses amb els altres actors polítics involucrats en la decisió i, finalment, ahir es va tancar la tornada a Catalunya.
La selecció femenina no disputa un partit a Catalunya des de la dècada del 1990, quan va jugar en cinc ocasions a localitats com Palamós, Tarragona i Gavà, enfrontant-se a seleccions com Suècia, Polònia, Rússia i Ucraïna. El conjunt masculí va disputar el seu últim partit a Catalunya el 26 de març del 2022, en qu es va enfrontar a Albània en un amistós celebrat també a l’RCDE Stadium de Cornellà-el Prat.
Notícies relacionadesDuels molt tensos
Les de Montse Tomé, líders del grup A3 de la Nations League, disputaran l’últim partit classificatori contra el conjunt anglès. Després de l’1-0 de l’anada a Wembley, Espanya buscarà rescabalar-se. Els duels entre Espanya i Anglaterra sempre estan carregats de tensió. L’últim gran enfrontament va ser a la final del Mundial d’Austràlia i Nova Zelanda, on Espanya es va proclamar campiona al derrotar per 1-0 les angleses.
- Conflicte a l’escola catalana ¿A qui afecta avui, dimecres 20 de maig, la vaga de professors a Barcelona i Catalunya? ¿On toca demà dijous?
- Captura en aigües internacionals Albares denuncia des d'Alemanya el tracte «monstruós, inhumà i indigne» d'Israel als activistes de la Flotilla
- Nova estructura La UEFA canvia els formats de la Lliga de Nacions i de les fases de classificació a partir del 2028
- Informe de l’associació Aecoc La indústria de fruites i hortalisses avisa que li queda poc marge abans d’haver d’apujar preus
- Violència de gènere El crim masclista de Figueres eleva a tres els feminicidis a Catalunya aquest 2026
