Pretemporada del Mundial
Els germans Márquez arrasen
Els entrenaments evidencien que el Marc ja és el candidat número 1 per conquerir el Mundial de MotoGP i que l’Àlex li segueix l’estela de ben a prop.
Ja no hi haurà més simulacions. S’han acabat els jocs, les proves, els experiments. La pretemporada, els tres dies a Sepang (Malàisia), liderats per Àlex Márquez i la seva Ducati del 2024, i les dues jornades de test a Buriram (Tailàndia), capitanejats pel seu germà Marc, també amb la Ducati 2024, ja que, des d’un inici, van descartar competir aquest any i el que ve amb la Desmosedici d’aquest any, han convertit els germans de Cervera, ara residents a Madrid, en els favorits per guanyar les dues primeres carreres de la temporada, que se celebraran el primer cap de setmana de març, precisament a Buriram, on ahir es van acabar les proves.
En els dos dies finals de Tailàndia es van confirmar diversos detalls. El primer és que Marc Márquez, acabat d’arribar a l’equip oficial de Ducati Corse Lenovo, ja és el candidat número 1 a la corona de MotoGP. No només va fer una simulació de carrera a l’esprint impressionant a Malàisia, sinó que ahir se’n va anar de Buriram amb el millor crono (1.28.855 minuts), que està a només una dècima de la pole de l’any passat del seu company Pecco Bagnaia (Ducati), que ahir va acabar cinquè.
El segon és que Àlex Márquez, que ja va ser el més ràpid en l’últim test a Barcelona, l’endemà que Jorge Martín (Ducati) es proclamés campió del món i que va ser el millor a Sepang, fa una setmana, va acabar enganxat al Marc i es va convertir en la gran revelació d’aquesta pretemporada. "El desig que tenim és d’acabar la pretemporada d’aquesta manera, amb bons temps i sense lesions", va afirmar l’Àlex. I el tercer: Ducati acaba de tirar a les escombraries mesos de feina, ja que el material del 2025, començant pel motor nou, ha sigut descartat pels seus pilots estrella, Bagnaia i Márquez, al considerar-lo pitjor que el del 2024, amb el qual va guanyar 16 dels 20 grans premis de la passada temporada.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Consultori de parella Rosa Rabbani, psicòloga: "El criteri per anar o no El criterio para ir o no al dinar de Nadal amb la teva família política és pensar en la teva parella"
- Una nova guerra dels dos grans Florentino i Laporta se les tenen
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA Garagarza reapareix a la ciutat esportiva de l’Espanyol després de l’infart
- igualtat de gènere Dones en Joc impulsa el paper de la dona en el món de l’esport
- Un Punter demolidor salva la ratxa en la tercera pròrroga
