L’autèntic Florentino

Florentino Pérez, presidente del Real Madrid. /
Mirin, el primer que hauríem de fer (tots) és posar-nos en situació. No parlem, de moment, dels fets, dels àrbitres, de la no-expulsió de Romero, ni tan sols de l’horrible partit que va fer el Reial Madrid al camp de l’Espanyol, que va estar impecable. Parlem d’una cosa més important. Mirem el ser superior. Pensem que per a Florentino Pérez tot això sona a xinès, a japonès, a rus. Pensem que es tracta d’una de les 10 persones més poderoses d’Espanya. Pensem que tot el que vol i decideix Florentino passa. Estem davant algú que pretén escalar (i ho està aconseguint) el pedestal de Santiago Bernabéu.
El president blanc és capaç d’enfrontar-se a tot el món i a tots els estaments amb tal que els seus desitjos siguin ordres. No només té poder, amb el PSOE o el PP, és igual, sinó que ho demostra. En farda. Cert, l’estan guanyant els veïns del Bernabéu, sí, però ell continua amb les seves croades en solitari i, sobretot, fins ara ha utilitzat, amb mestria la força de Reial Madrid TV per humiliar, maltractar i vilipendiar el col·lectiu arbitral.
Notícies relacionadesRes és casual en Florentino, la cara oposada a la improvisació permanent, al "pit i collons" de Laporta. Pérez mai dona la cara. Si acorrala Rafael Louzán, a l’Aràbia Saudita, ho fa en un racó del saló d’un hotel. Si maltracta els àrbitres, ho fa a través de Reial Madrid TV i els seus insospitats tertulians. Però sembla ser que Florentino creu que a arribat el moment d’elevar l’aposta fins a límits insospitats. El Reial Madrid, líder de LaLiga i afavorit, de moment, amb 10 penals a favor i zero en contra (balanç històric, tenint tots els àrbitres en contra), comença a veure perillar el seu domini galàctic.
Florentino pensa que és l’hora de treure’s la màscara. I no és casualitat que la carta que destrossa el col·lectiu arbitral es produeixi després d’una derrota futbolística com aquesta, de posar en perill el liderat de LaLiga, a les portes d’un Reial Madrid-Atlètic, prop d’una més que perillosa eliminatòria de Champions amb el City i, ¡quina casualitat!, a 24 hores que, potser, Rafael Louzán, tan madridista com Javier Tebas, sigui acomiadat de la federació.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Previsió meteorològica Pluja a bots i barrals: el pronòstic del Meteocat per a Catalunya
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Literatura catalana Jordi Nopca: «Tenir un fill és com ficar l’extrema dreta a casa»
- L’acudit s’explica sol
- Sector immobiliari ¿Qui és el propietari de la Casa Orsola?
- Resultats del 2024 El Sabadell guanya 1.827 milions i apuja a 3.300 milions la paga a l’accionista
- Automoció 1.500 llocs de treball de Seat en perill pels aranzels al cotxe elèctric xinès
- Apunt Pis car, hipoteca barata
- Polítiques socials Els experts volen una reforma de la renda garantida ràpida i "més agosarada"
- ERC i els Comuns reclamen que s’apugi l’ajuda per fill a càrrec