El Barça de Peñarroya cau contra el Manresa i el Palau se’n cansa
El Baxi Manresa, liderat per Derrick Alston Júnior (29 punts) , va guanyar ahir al Barça al Palau (92-103) en un moment molt delicat per al conjunt de Joan Peñarroya, que es mostra incapaç d’assentar sensacions.
La derrota del Barça contra el Baskonia en l’últim partit de l’Eurolliga no va ser bon presagi per als blaugrana. L’equip de Peñarroya va tornar a caure ahir, aquesta vegada davant un Manresa que va saber imposar-se en els moments de davallada dels locals. El Palau es va emprenyar. Van onejar els mocadors, hi va haver crits de "¡fora, fora!" en l’últim quart i alguns dels grups d’animació van marxar abans que el partit s’acabés.
El Barça torna un cop més a un perillós punt mort, amb la Copa del Rei ben a prop (del 13 al 16 de febrer a Gran Canària) i sense cap intenció d’emprendre cap fitxatge. El Joventut, al seu torn, va caure a la pista del Madrid (86-73).
- El culte a la bellesa i l’era atòmica, estrelles del CCCB
- Pisarello llançarà dissabte la seva candidatura a l’alcaldia amb el suport de Colau
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Les ajudes per a lents de contacte i ulleres a nens de menys de 16 anys s’activen avui
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Crisi ramadera Illa admet que la Generalitat ja sospitava de l’arribada de la pesta porcina dos dies abans de la declaració oficial
- A instàncies de l’Ajuntament Un ampli dispositiu policial desallotja a Badalona uns 200 migrants de l’assentament més gran de Catalunya
