Renovació
Gavi pacta l’ampliació del seu contracte fins al 2030

Gavi se besa el escudo tras marcar el 0-1. /
Gerard Martín i Ronald Araujo van passar pel despatx de Joan Laporta per firmar les renovacions dels seus contractes. El següent que acudirà a veure el president del Barça, amb el bolígraf carregat de tinta, és Gavi, segons va avançar TV3.
El club blaugrana ha culminat la millora i l’ampliació del contracte de Pablo Páez Gavira, la situació contractual del qual també es va veure alterada molts mesos pels problemes de fair play. En la temporada passada el Barça ja va haver de demanar una mesurada cautelar per mantenir el centrecampista a l’equip. Ara, de tornada a la normalitat, adquirida la prerrogativa de l’1.1, l’entitat pacta la continuïtat d’un futbolista clau, potser el més estimat pels dos últims entrenadors del Barça, Xavi Hernández i Hansi Flick.
Notícies relacionadesEl compromís de Gavi acabava el 2026. Virtualment tancada la negociació amb el seu agent, Iván de la Peña, el centrecampista andalús firmarà fins al 2030. La clàusula es manté amb el mateix efecte dissuasori: 1.000 milions d’euros.
Nascut a Los Palacios y Villafranca (Sevilla) el 5 d’agost del 2004, Gavi vesteix la samarreta del Barça des del 2015, quan tenia 11 anys i va ser fitxat del Betis. El 29 d’agost del 2021, amb 17, ja va debutar amb el primer equip.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer