Renovació
Gavi pacta l’ampliació del seu contracte fins al 2030

Gavi se besa el escudo tras marcar el 0-1. /
Gerard Martín i Ronald Araujo van passar pel despatx de Joan Laporta per firmar les renovacions dels seus contractes. El següent que acudirà a veure el president del Barça, amb el bolígraf carregat de tinta, és Gavi, segons va avançar TV3.
El club blaugrana ha culminat la millora i l’ampliació del contracte de Pablo Páez Gavira, la situació contractual del qual també es va veure alterada molts mesos pels problemes de fair play. En la temporada passada el Barça ja va haver de demanar una mesurada cautelar per mantenir el centrecampista a l’equip. Ara, de tornada a la normalitat, adquirida la prerrogativa de l’1.1, l’entitat pacta la continuïtat d’un futbolista clau, potser el més estimat pels dos últims entrenadors del Barça, Xavi Hernández i Hansi Flick.
Notícies relacionadesEl compromís de Gavi acabava el 2026. Virtualment tancada la negociació amb el seu agent, Iván de la Peña, el centrecampista andalús firmarà fins al 2030. La clàusula es manté amb el mateix efecte dissuasori: 1.000 milions d’euros.
Nascut a Los Palacios y Villafranca (Sevilla) el 5 d’agost del 2004, Gavi vesteix la samarreta del Barça des del 2015, quan tenia 11 anys i va ser fitxat del Betis. El 29 d’agost del 2021, amb 17, ja va debutar amb el primer equip.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Tensió als Estats Units El calvari d’un deportat per Trump
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Ministeri Exteriors recomana no viatjar al focus del conflcite
- Una ofensiva per fer esclatar una rebel·lió a l’Iran