El partit del bernabéu
"¿Vinícius a l’Aràbia? Ell és feliç aquí", recalca Ancelotti
El Madrid s’enfronta aquesta nit al Valladolid (21.00 h), el cuer de la Lliga. I el tècnic acompanya el brasiler, minimitzat per l’eclosió de Mbappé.
Carlo Ancelotti, el tècnic del Madrid, va comparèixer ahir davant els mitjans per vuitena vegada en onze dies, en aquest cas en els prolegòmens del partit que jugarà aquest dissabte (21.00 h) contra el Valladolid, que és cuer, al Zorrilla. Els val·lisoletans afronten el duel després de guanyar els dos últims partits a casa per la mínima després de l’arribada de l’argentí Diego Cocca a la banqueta. El tècnic italià va voler sortir en defensa de Vinícius, que ha perdut protagonisme davant l’excel·lent rendiment de Mbappé.
Ancelotti va començar advertint: "L’objectiu és clar, hem arribat a ser líders i hem de conservar la posició perquè és un moment clau de la Lliga. És un partit molt important perquè a poc a poc estem agafant ritme per il·lusionar-nos".
Dues Champions amb ‘Vini’
Sobre els rumors d’una possible oferta atordidora al Reial Madrid per Vinícius des de l’Aràbia, el tècnic va declarar el següent: "Em consta, perquè tinc una informació directa del jugador, que és molt feliç aquí i vol fer història al Reial Madrid. Ell, com tots els que som aquí, pensa en la mateixa línia. Vinícius està igual que sempre. S’han oblidat que amb Vinícius hem guanyat la Champions a París i a Londres. És indiscutible, sense cap dubte", va remarcar el tècnic blanc, indicant que "les aturades per les targetes li vindran bé perquè té dies de recuperació i treball, i arribarà fresc al març i l’abril, el moment clau del calendari. Se li ha de preguntar a ell si arriba una oferta. Jo dic el que veig", va apuntar.
"He de controlar-me"
Notícies relacionadesA Ancelotti se’l va veure molt més distès que en dies anteriors i fins i tot ell va voler explicar aquest canvi d’actitud. "Aquests dies he reflexionat i m’he enfadat massa en les rodes de premsa. Jo sé per què. He d’estar tranquil i controlar-me", va explicar l’entrenador del Madrid, insistint, una vegada i una altra en el factor decisiu que pot decidir la temporada. "Crec que l’equip millora i comença a agafar el ritme per competir en totes les competicions. Tinc molta confiança que ho podem fer bé. El vestidor té assimilat que la part defensiva és molt important i l’equip va millorant. Ells són conscients que és la clau de l’èxit", va precisar.
L’italià va acabar omplint d’elogis Valverde. "És el jugador més complet en aquest moment en el futbol perquè pot cobrir moltes posicions i ho fa a la perfecció. És molt difícil trobar un lateral dret com ell. I podria jugar tranquil·lament de central", va sentenciar Carletto.
- Reunió del consell nacional ERC valida el corrent intern de Joan Tardà que defensa fronts d’esquerres com Rufián
- Premi Ramon Llull Llegeixi un avançament de 'La segona vida de Ginebra Vern', d’Agnès Marquès
- Relacions entre socis ERC rebutja negociar els pressupostos d’Illa per no veure prou garanties de Sánchez amb l’IRPF
- Jocs Olímpics de Milà-Cortina 2026 Oriol Cardona i Ana Alonso coronen els millors Jocs Olímpics d’Hivern per a Espanya amb un bronze
- Crisi de l’habitatge «Això no és un hotel»: viure amb els pares més enllà dels 30 obre un nou focus de conflictes familiars
