Els punts de Punter alleugen el Barça per batre (90-83) el Villeurbanne
Kevin Punter se eleva por encima de sus rivales para lanzar a canasta. /
El pes de l’absència de Nico Laprovittola al Barça es va començar a notar. El van recordar els seus companys amb samarretes d’homenatge i amb els primers triples, que van trigar a arribar, simulant un ganivet entre les dents, i el van enyorar durant els 40 minuts, tot i que van acabar celebrant una victòria (90-83) que estronca una mica la ferida. Curada lentament i pacientment a través dels punts de Kevin Punter (20) i una urgència en defensa que van forçar errors decisius del Villerbaunne.
Llarg se li va fer el partit al Barça, que no es va posar per davant fins que faltaven 1.43 minuts per al descans. Fins que va entrar Àlex Abrines i va marcar tres triples seguits. El desordre blaugrana semblava que s’acabava en el tercer quart, quan es va posar cinc amunt (52-47), però aquest avantatge no es va repetir fins al 86-81 i el 88-83 a falta de 27 segons, que blindava el triomf. Maledon i De Colo van tirar per terra la brillant tasca que estaven firmant.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Quatre municipis més Ampliades les restriccions per un altre senglar infectat
- Expansió Molins comprarà la portuguesa Secil per 1.400 milions d’euros
- Alimentació Mercadona donarà una setmana més de vacances i una paga extra el 2026
- Alerta veterinària Confiscades mostres d’una vacuna de l’empresa allotjada a l’IRTA-CReSA
- Pla del Govern Catalunya invertirà 412 milions per renovar 20 barris degradats
