Un Girona sense llum cau davant la Reial Societat
El solitari gol d’Oyarzabal, al caient del descans, dona la victòria al conjunt basc davant l’equip de Míchel, que es va mostrar espès als metres finals.

Va picar de peus el Girona. Va intentar no ofegar-se davant la Reial Societat (0-1), però es va ennuvolar. Amb una sortida de pilota poc profitosa es va hipotecar davant l’equip d’Imanol Alguacil. Els txuri-urdin es van encomanar al seu capità, Mikel Oyarzabal, per segellar els tres punts en una estocada al tall del descans. Montilivi va marxar capbaix després del partit.
El Girona va intentar treure profit de les accions a pilota aturada. En els primers cinc minuts de partit, fins a tres córners van caure per al costat gironí, tot i que cap d’ells va aconseguir inquietar Remiro. Va començar una mica a contrapeu, el Girona, que no va ser còmode ni amb la pilota als peus ni tancat al seu camp, intentant sostenir-se tot i els intents de la Reial Societat. Danjuma va ser una de les màximes expressions de perill de l’equip entrenat per Míchel, que es va entossudir a abusar dels centres a l’àrea, que no van acabar de donar fruits. Ho intentava a intervals el Girona, sotmès pels contraatacs del conjunt visitant.
La Reial va anar empetitint el seu rival amb el pas dels minuts. Oyarzabal ho va provar des de l’àrea petita, amb una testerada seriosa que Gazzaniga va aturar sobre la mateixa línia de gol. Una acció que es repetiria sobre l’equador del partit, però aquesta vegada amb un final més infeliç per al Girona. El capità donostiarra va rematar només davant el porter local, que aquesta vegada no va poder obstaculitzar la seva trajectòria i no va poder impedir que es colés a la porteria.
Notícies relacionadesNi amb Stuani
El segon temps va ser agònic per al Girona. Ho va intentar per totes les vies, però ni amb Christian Stuani sobre el verd els de Míchel ho van veure clar. Li va faltar acostar-se de veritat. El Girona creava, controlava la pilota i construïa. L’equip s’estirava per sobreposar-se al cop del solitari gol d’Oyarzabal, però els metres finals eren un calvari. Les pilotes no arribaven a destí i, amb el pas dels minuts, la llosa que era el resultat ajusticiava el Girona. No va cessar en el seu intent el conjunt català i va serrar les dents, però el resultat ni es va immutar.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Trobada Bétera s’alia amb Badalona per plantar cara a l’ocupació
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032
- Criança Carlos González, pediatre: "Moltes vegades quan el teu fill plora no vol ni joguines ni dolços, demana la teva presència i el teu afecte"
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe