Sanció de la UEFA per la pancarta nazi a Mònaco

La pancarta en Mónaco que ha provocado la sanción de la UEFA al Barça.
La UEFA va sancionar ahir el FC Barcelona pel comportament racista d’alguns dels seus seguidors a Mònaco, en el primer partit de la present Champions. El màxim organisme europeu va imposar al Barça una multa de 10.000 euros i la prohibició de vendre entrades als seus aficionats per al pròxim partit europeu fora de casa.
La sanció és conseqüència d’una pancarta on eren els aficionats blaugrana, i es podia llegir: "Flick Heil". És a dir, "Salvi, Flick", frase escrita amb la grafia i disseny de la iconografia nazi.
Notícies relacionadesEl mateix Barça va condemnar l’endemà del partit l’esmentada pancarta. "Indigne. Vergonyós. Fàstic i tristesa que algú que diu estimar el club actuï d’aquesta manera. Tot té un límit. No es pot tornar a repetir mai més", va escriure al seu compte de X la vicepresidenta institucional i portaveu, Maria Elena Fort.
Amb la decisió, el Barça no podrà vendre entrades per al partit del 6 de novembre a Belgrad, davant l’Estrella Vermella, de la quarta jornada. En un comunicat, el club va indicar que "acatarà i aplicarà" la sanció i que tornarà l’import de l’entrada als aficionats que ja l’havien adquirit. Així mateix, assenyala que es prendran mesures addicionals per evitar que aquestes situacions es tornin a repetir, ja que no és la primera vegada que es produeixen episodis de caràcter nazi en desplaçaments.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança