La sincro, 3a, resisteix arran de l’error enuna acrobàcia
Amb la Xina d’Anna Tarrés intractable en la natació artística, Espanya continua amb la lluita per arribar a la primera medalla des del 2012. Les nedadores que entrena la japonesa Mayuko Fujiki continuen mantenint les opcions després de la segona de les rutines, la lliure, la mateixa en la qual les nedadores metabolitzen tot l’après. Un petit error del combinat espanyol en una acrobàcia va fer témer el pitjor. Ho van aprofitar els Estats Units, entrenada per l’exmedallista espanyola Andrea Fuentes, segona en la classificació i deixen les espanyoles terceres, però no el Japó, que continua per darrere. Seran aquestes tres seleccions les que es jugaran la plata i el bronze, amb les xineses mirant-ho tot des de les altures d’un or que es dona per descomptat.
I això que l’exercici d’Espanya, amb la música d’Aladí, va tenir una execució notable, amb Iris Tió, Alisa Ozhogina, Paula Ramírez, Txell Ferré, Marina García Polo, Lilou Lluís, Meritxell Mas i Blanca Toledano complint de meravella l’expressió artística, sempre clau en la rutina lliure, i també amb els exercicis híbrids. Fins que en una de les acrobàcies a Txell Ferré li va marxar una mica el peu. A Mayu li va canviar el gest, tot i que la seva assistent Judit Requena no deixés d’intentar aixecar l’ànim a totes.
Notícies relacionadesReclamacions acceptades
Per a l’equip espanyol no havia sigut fàcil dilluns veure com, després d’un exercici meravellós, i després de rebre la segona millor puntuació amb un avantatge ampli sobre els perseguidors, les reclamacions dels seus principals contrincants, el Japó i els Estats Units, contra les seves penalitzacions arribessin a bon port, i estrenyien així les distàncies. Els controvertits base marks han revolucionat la natació artística, ja que els jutges resten la puntuació si els equips no compleixen el grau de dificultat presentat abans.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- El CNI combat a Àfrica les màfies de la immigració irregular
- Comerç El mercat de l’Abaceria tornarà a obrir l’estiu vinent
- TELEVISIÓ I MAS Sandra Barneda
- Barcelona, protagonista La joiera que va canviar de professió i ja té 19 centres psicològics
- Mundial d’atletisme L’or olímpic Jordan Díaz rebenta i es queda sense final
- Les batalles del Madrid Florentino declara la guerra a tothom
- El rival dels blaugrana La caríssima torre de les ‘garses’