Deschamps: "Em sap greu si el nostre futbol avorreix"
El tècnic francès va ironitzar davant les crítiques pel joc del seu equip. «¿Vostè és suec? Canvïi de canal, no està obligat a veure els partits», li va dir a un periodista.

Didier Deschamps va defensar ahir el joc del seu equip, malgrat les crítiques rebudes pel seu futbol gens atractiu. El preparador va ser irònic a la pregunta referent al futbol que proposa França i li va dir al periodista: "¿Vostè és suec? Si s’avorreix canviï de cadena, què li puc dir, no està obligat veure els partits". El míster va recordar a continuació que aquest és un gran torneig europeu. "Fins ara podem fer feliços molts francesos, em sap greu si el nostre futbol avorreix", va deixar anar.
De Kylian Mbappé va aclarir que "estarà al 110 per cent quant a futbol, tot i que físicament no estigui del tot bé". El tècnic va confirmar la seva titularitat i va remarcar: "Mentalment està en bon estat, com la resta, no té res a veure amb l’altre partit. Tenia un problemet a l’esquena, la màscara a la cara... Són coses que podrien deixar-lo sense el torneig, però segueix aquí i s’està acostumant a les seves condicions de joc". Va detallar a continuació les molèsties que li provoca jugar amb la protecció. "Viu una nova situació, té la visió modificada, no hi veu igual, tot i que s’hi ha d’acostumar. El blau ha desaparegut, cada dia està una mica millor del nas. La màscara haurà de portar-la un parell de setmanes més o potser mesos".
Notícies relacionadesSobre Espanya va destacar el seu centre del camp. "No hi és Pedri, però té la capacitat de mantenir el control del partit. És un equip complicat i perillós al davant. El mig ho sosté tot, especialment amb Rodri, que és l’eix de la selecció. No vull pressionar-los, és l’equip que millor ha jugat a l’Eurocopa".
No van faltar tampoc els seus elogis a Lamine Yamal i Nico Williams. "Donen molta verticalitat i podem obligar-los que no rebin, per exemple, també podem limitar les seves capacitats d’atac amb la possessió, que no puguin jugar com ells volen. Tenen molta qualitat i un punt extra que els ajuda a sumar".
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Oci estival Els ‘beach clubs’ arrelen a BCN
- Temporal d’agost Una pluja torrencial deixa riuades al centre històric de Badalona
- La situació blaugrana Sense llicència i sense marge
- Els herois que han combatut contra el monstre
- El català i la minifaldilla
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Crisi produïda per Israel Vuit persones moren d’inanició a Gaza en les últimes 24 hores
- ALIMENTACIÓ SALUDABLE Fruites i verdures diàriament, menys precuinats i res de brioixeria industrial: així seran els menús escolars el curs vinent
- Salut i alimentació L’envelliment de la població canvia els menús dels hospitals: només un 20% són dietes sense restriccions