El TAD proposa inhabilitar Pedro Rocha sis anys

El Tribunal Administratiu de l’Esport (TAD) proposa inhabilitar durant sis anys el president de l’RFEF, Pedro Rocha. El TAD ja ha comunicat aquesta resolució al dirigent, que té 10 dies per presentar-hi al·legacions abans que el tribunal dicti la seva resolució definitiva, que es produirà pocs dies després.
La decisió definitiva podria arribar mentre Espanya estigui encara disputant l’Eurocopa. El TAD considera que Rocha va cometre tres faltes molt greus per "abús d’autoritat" mentre va ser president de la comissió gestora de l’RFEF i proposa una sanció de dos anys d’inhabilitació per cada una d’aquestes.
Temes:
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- La tribuna Juliol calent després de Santos Cerdán
- Avenç mèdic El robot cirurgià fa 20 anys
- Successos Desarticulada una banda de carteristes al metro de BCN
- Educació Ajuda a les escoles per desmuntar fake news sobre Franco
- Normativa dispar Les platges catalanes sumen 8 ofegats sense una regulació comuna de seguretat