El futur de Sainz Jr. i Márquez

Marc Márquez bromea con Carlos Sainz Jr., hoy, en Jerez, ante la presencia de su hermano Alex. /
Els Sainz, pare Carlos i Júnior, se’n van anar ahir a veure el líder del Mundial, Jorge Martín, i com que no hi era (o es va oblidar d’anar-hi), es van posar al box de l’equip Gresini Racing Team i van passar la millor mitja hora del dia. Van conversar llargament amb els germans Márquez Alentà. I van parlar del futur, és clar. Sainz Júnior, que està negociant amb Mercedes per córrer l’any que ve amb ells el Mundial de F-1, té una oferta irrefusable (o això sembla) per fitxar per Audi.
I si acaba fitxant per la marca dels cèrcols (gairebé olímpics, li’n falta un) que, el 2025, correrà sota el nom de Sauber i, el 2026, ja com a Audi, podria coincidir amb Marc, que vol un equip de fàbrica. I cap de millor que el Ducati Corse, propietat d’Audi, on seria el company del bicampió italià Pecco Bagnaia.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats