MOTOCICLISME
Márquez comença a ensenyar les urpes al circuit de Portimao
MM93 va liderar la primera sessió del GP de Portugal sobre una pista relliscosa i perillosa i va acabar entre els tres primers al final del dia.
Marc Márquez continua dient que està en ple procés d’adaptació a la Ducati. El vuit vegades campió del món va liderar ahir amb facilitat els primers entrenaments del Gran Premi de Portugal, que se celebra en el preciós circuit de Portimao, a l’Algarve. Poc després, en la segona sessió, en la qual tothom va millorar els temps, va acabar tercer –per darrere de l’italià Enea Bastianini (Ducati) i de l’australià Jack Miller (KTM)- en el seu segon cap de setmana amb la diabòlica Desmosedici, demostrant que va pel bon camí.
"Cada vegada tinc més clar què he de fer per anar ràpid amb aquesta moto", va dir. Si en ple aprenentatge, si el primer cap de setmana acaba quart, i el primer dia del segon gran premi lidera una sessió i entra al podi de la segona, és evident que el germà gran dels Márquez està cada vegada més a prop del podi.
El pilot de Cervera es va posar una nota extraordinària després de la jornada d’entrenaments: "Com a mínim, un 8 sobre 10". No està gens malament. "Sí, perquè ha sigut un dia de molt treball, de conèixer-nos més com a equip, amb els enginyers, amb els tècnics i amb els mecànics, però, sobretot, encertar en un canvi de direcció, petit, que hem fet i que m’ha ofert molta més confiança amb la moto, i la confiança em permet forçar, buscar el límit i, sí, caure per primera vegada aquesta temporada. Per sort, ha sigut només una relliscada", va comentar.
- Una ‘Marató’ d’emocions
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Previsió meteorològica Tot el litoral i prelitoral català, en avís groc davant les intenses pluges previstes per a aquest dimarts
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
