Guardiola: «‘¿El cas Negreira?’ El veritable escàndol és com jugàvem»
Pep Guardiola, abans d’enfrontar-se avui al Brighton amb el Manchester City, va ser requerit a pronunciar-se sobre la imputació de Joan Laporta pel cas Negreira i el tècnic no va dubtar a sortir a defensar el mandatari blaugrana. Ho va fer de forma taxativa i a la seva manera.
«¿Cas Negreira? El veritable escàndol va ser la nostra manera de jugar. Guanyem tots els títols i vam ser molt millors que el rival. Laporta és innocent, el Barça és innocent», va comentar el tècnic del City.
Notícies relacionadesGuardiola va recordar al periodista que li va formular la pregunta com jugava el Barcelona que ell va dirigir, el Pep Team de Messi, Xavi, Iniesta i Puyol, i es va mostrar disposat a enviar-li vídeos de l’època.
«Va ser un escàndol la forma en què vam jugar. Tu ets molt jove, però t’enviaré uns vídeos», va afegir.
- Problema de sagnat Arriba a Espanya concizumab, la primera teràpia per a tots els tipus d’hemofília que pateixen 3.000 espanyols
- Horari laboral Comprar entrades per a un concert mentre treballes et pot sortir molt car: et poden acomiadar sense indemnització
- Zona exclusiva Messi projecta construir tres cases per als seus fills a Castelldefels
- Festivals catalans Entrades per als concerts gratis del Primavera Sound 2026 a Barcelona: dates, horaris i com reservar
- Confessió La raó de Jordi Wild per no anar-se’n a Andorra: “Soc fan del que és públic, però això no m’obliga a quedar-me a Espanya”
