Tribunals
L’Audiència Nacional cita com a testimonis Albert Luque i tres empleats de l’RFEF més pel petó a Jenni Hermoso
La diligència es produeix a iniciativa del jutge Francisco de Jorge, ja que la Fiscalia no havia sol·licitat encara noves compareixences
Clàudia Pina abandona la sub-23 i segueix el camí de Mapi León i Patri Guijarro
Noves victòries de les campiones: cessat Andreu Camps, mà dreta de Rubiales

El jutge de l’Audiència Nacional Francisco de Jorge ha citat en qualitat de testimonis quatre treballadors de la Reial Federació Espanyola de Futbol perquè puguin ser interrogats en relació amb la querella per presumptes delictes d’agressió sexual i coaccions contra l’expresident Luis Rubiales.
Es tracta d’aclarir les circumstàncies que van envoltar el petó no consentit que el directiu va clavar als llavis a la campiona mundial Jenni Hermoso al finalitzar el campionat a Austràlia i les possibles pressions posteriors a la jugadora.
Els citats, segons ha avançat El Español i confirmen fonts jurídiques a EL PERIÓDICO DE ESPAÑA, del grup Prensa Ibérica, són Rubén Rivera, director de Màrqueting; Patricia Pérez, cap de premsa de la Selecció femenina; Miguel García Caba, director d’Integritat; i Albert Luque, director de la Selecció masculina. Tots ells han sigut citats a proposta del Jutjat Central d’Instrucció, ja que la Fiscalia no havia demanat res respecte a això, segons les mateixes fonts.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- Salut i benestar José Abellán, cardiòleg: "Crec que ens estem equivocant en donar-li massa importància a l'exercici de força"
- A Barcelona Els Mossos abaten un home que va matar el seu germà d'un tret i es va atrinxerar a Calldetenes
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Última hora Incendi a Paüls: el vent dificulta els treballs d’extinció d’un foc que ha arrasat 2.300 hectàrees
- Homenatge a represaliats pel franquisme