Automobilisme
¿Qui és Artai, el pilot de 40 anys que ha mort en un accident de ral·li a Espanya?
El cotxe del navarrès ha sortit cremant després de xocar contra una barrera de seguretat de pedra

Artai Santidrián, un pilot de 40 anys, ha mort aquest dissabte després de tenir un accident en el transcurs del XXIIIè Rallysprint d’Azpeitia, a Guipúscoa. El copilot, Daniel Chasco, ha sigut traslladat a l’hospital Donosti.
El cotxe, un BMW E36, va col·lidir amb una barrera de seguretat de pedra, i va cremar. I mentre que Daniel Chasco, el copilot, va sortir del cotxe amb rapidesa, Artai es va quedar atrapat al vehicle. L’Ertzaintza ha obert una investigació per aclarir les circumstàncies del sinistre.
Segons ha informat el Departament basc de Seguretat, el sinistre s’ha produït minuts abans de les 15.30 hores en el transcurs del XXIIIè Rallysprint d’Azpeitia, prova esportiva emmarcada al calendari basc de ral·lis.
- Pensions Això és el que cal cotitzar per jubilar-se amb 63 anys
- Francesc-Marc Álvaro: "Junts treballa perquè la dreta arribi més d’hora que tard al Govern"
- Dades del padró La població estrangera es multiplica per 16 en 30 anys
- Mètode criminal Lladres experts en ‘scalping’ s’acarnissen amb Catalunya
- Dades del padró La població estrangera de Barcelona es multiplica per 16 des de finals del segle XX
- Copa del rei de bàsquet Un Unicaja liderat per Perry destrona el Reial Madrid
- Bàsquet. Minicopa Endesa El Barça i Dabone revaliden la corona
- Acadèmia de cine britànica Els BAFTA premien el film ‘Emilia Pérez’ però esquiven l’actriu Karla Sofía Gascón
- Fenomen viral "Tant de bo córrer en aquesta banda"
- EL disc de la setmana Fúria, elegància i saviesa