TELEVISIÓ
Josep Pedrerol diu el que molts pensen sobre Florentino Pérez: «És normal que donés la cara»
El presentador d’‘El Chiringuito’, programa de Mega, va analitzar les declaracions del president del Reial Madrid
Florentino Pérez va mostrar una versió que poques persones coneixien. El president del Reial Madrid va convocar una roda de premsa per anunciar que el club iniciava un procés electoral per celebrar unes noves eleccions. En primer lloc, va voler deixar clara una cosa: «No dimitiré». Respecte al nivell esportiu, el mandatari no es va pronunciar sobre el rendiment del conjunt dirigit per Álvaro Arbeloa.
El president del Reial Madrid va carregar contra l’‘Abc’ per una informació publicada durant pocs minuts abans de la roda de premsa, en la qual s’assegurava que estava «molt cansat» de dirigir el club, una cosa que va negar rotundament davant Rubén Cañizares, periodista de l’‘Abc’, amb qui va mantenir una discussió en directe.
Les declaracions de Florentino Pérez estan fent la volta al món i des d’‘El Chiringuito’, programa de Mega, van analitzar al detall cada frase del president del Reial Madrid. El presentador Josep Pedrerol no va dubtar a compartir la seva opinió sobre la forma amb què havia donat la cara.
El conductor d’‘El Chiringuito’ va començar dient que va entendre l’aparició del president en roda de premsa, ja que va defensar que és necessari que aparegués per parlar sobre l’actualitat del Reial Madrid, però va avisar: «Hauria de parlar més vegades, no només a ‘El Chiringuito’, sinó en roda de premsa».
Florentino Pérez durant la roda de premsa que ha ofert aquest dimarts a Valdebebas. /
Entén que no parlés sobre el rendiment del Reial Madrid: «No tocava parlar de crisi. Ara, arriben les eleccions i serà el moment d’explicar què ha fet bé, què ha fet malament i què planteja per al futur com a president o com a candidat a les eleccions».
«He vist Florentino Pérez més fort que mai»
El presentador del format de Mega va defensar Florentino Pérez, especialment per tot el que s’estava dient sobre els seus problemes de salut: «Estaven dient que estava malalt i que era incapaç de seguir al capdavant del Reial Madrid. Imagino que calia sortir, i ell ha sortit per dir: ‘Estic bé’».
No va dubtar a reconèixer que havia vist Florentino Pérez més fort que mai. Amb errors, sí, però més fort que mai. Dir ‘aquí estic jo’ a aquells que dubten de la meva capacitat, i que sàpiguen que aquí estic amb més ganes que mai, era molt important perquè els socis ho veiessin’.
Florentino Pérez, president del Reial Madrid, durant la roda de premsa. /
Sobre els atacs a la premsa, Pedrerol va ser contundent: «S’ha equivocat». El president del Reial Madrid «pot estar pendent del que diu qualsevol mitjà de comunicació, però crec que s’equivoca», perquè «la institució està per sobre de l’opinió de qualsevol periodista».
«Va sortir un Florentino Pérez que alguns coneixíem. Quan ell actua d’una manera informal, o no presidencialista, apareix aquest Florentino capaç de fer bromes i també, segurament, de ficar la pota, com quan ha dit allò de la ‘nena’: algun comentari que ha fet, probablement desafortunat, en el fragor d’una discussió», va concloure.
- Decisió judicial L’Audiència de Barcelona ordena investigar l’ús de gas pebre en una protesta propalestina
- Successos Els Mossos troben 12 armes de guerra en un Porsche abandonat a l’AP-7 a Figueres
- Societat Una motxilla amagada a l’Empordà: un enigma que es reactiva trenta anys després, des de l’Equador
- Mercat immobiliari Aquest és el sou que necessites per pagar el lloguer cada mes i viure bé a Barcelona
- Ja ha entrat en vigor: la Llei de Benestar Animal prohibeix tenir un gos a la terrassa i les multes poden ser de fins a 50.000 euros
