Valoració de la FIFA
Infantino, sobre el cas Negreira: «Ens preocupa, no és bo per al futbol»
La Federació també anuncia que es persona en el cas Negreira

El president de la FIFA, Gianni Infantino, va reconèixer aquest dimecres que li preocupa la situació generada pel cas Negreira a Espanya i va dir que «no és bo per al futbol» i que cal «analitzar el que va passar per veure com es pot solucionar».
«Per descomptat que observo tot el que passa en seleccions i clubs i quan hi ha situacions negatives ens preocupa, perquè els conjunts, sobretot els grans, fan molt pel futbol, no només per la ciutat o el país sinó arreu del món. Som tots humans, cometem errors i s’analitzarà, per exemple a Espanya, el que va passar per veure com es pot solucionar», va assenyalar.
«Crisi en diversos països»
Notícies relacionadesInfantino va respondre així en la conferència de premsa realitzada després de la seva reelecció com a president de la FIFA al Congrés celebrat aquest dijous a Kigali. El dirigent va valorar la investigació judicial oberta a Espanya pels pagaments de 7,3 milions d’euros del Barcelona al vicepresident del Comitè Tècnic d’Àrbitres (CRA), José María Enríquez Negreira, entre 2001 i 2018, per l’elaboració d’informes arbitrals.
«Hem tingut crisis en diversos països, a Itàlia també amb grans clubs involucrats. No és bo per al futbol, hem d’actuar tots donant un impuls positiu, si és possible, perquè no serveix de res fer créixer l’animositat. És més important entendre i trobar solucions», hi va afegir.
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- La xacra de la corrupció El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- Pla de xoc El Govern reformarà uns 70 geriàtrics i crearà 504 places
- Marta Morera, directora general d’Energia: "Catalunya necessita noves xarxes d’alta tensió"
- L’AGRICULTURA DEL FUTUR El delta de l’Ebre assaja cultius alternatius a l’arròs per la salinitat
- L’experiment de la cria de la cloïssa
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro