Fita de l’esport
Google corona LeBron James amb una felicitació molt especial pel seu rècord d’anotació a l’NBA

Google s’ha volgut sumar al llistat de felicitacions i lloances que s’acumulen en les últimes hores entorn de la figura de LeBron James i el seu portentós rècord d’anotació a l’NBA, al superar els 37.387 punts anotats en la competició que fins ara ostentava Abdul-Jabbar a l’acabar la seva prolífica carrera, el 1989. L’èxtasi ha arribat al Crypto Arena de Los Angeles Lakers amb un tir des de mitjana distància marca de la casa amb el qual l’estrella batia el rècord. Que el seu equip hagi perdut davant Oklahoma City Thunder (130-133), avui, ha sigut el menys rellevant.
N’hi ha prou amb teclejar ‘LeBron’ al cèlebre motor de cerca i descendeix des del marc superior una onada de cistelles, pilotes de bàsquet i corones per identificar el regnat del nou ‘record man’ indiscutible en la categoria més destacada d’una competició plena d’estadístiques de fins al més mínim detall.
Més enllà dels típics ‘doodles’ del cercador per celebrar dies històrics i efemèrides, el d’avui amb LeBron ha sigut un detall inusual de Google que és una bona mostra de la magnitud de la gesta que ha assolit l’estrella de Los Angeles Lakers, que acumula ja 38.390 punts i segueix en el seu afany de deixar empremta en la competició, fins al punt que algunes veus el consagren ja com el millor jugador de bàsquet de tots els temps.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Víctima mortal Mor un auxiliar forestal que treballava en l’extinció de l’incendi de Paüls després de caure 20 metres
- Estiu de 2026 MediaMarkt ocuparà la gran botiga de FNAC al Triangle de plaça Catalunya
- Canvis després del congrés Lorena Roldán deixa el seu escó com a senadora i obre el ball de cadires al PP català
- Nova ordenació de jutjats Catalunya comptarà amb 109 unitats judicials noves, de les quals 34 són prioritàries
- En un informe El jutge rastreja el finançament del PSOE i requereix informació sobre les donacions d’Ábalos