N’Golo Kanté serà baixa de França per al Mundial de Qatar
N’Golo Kanté, centrecampista del Chelsea anglès, serà baixa de la campiona del món, França, per al Mundial de Qatar que comença en poc més d’un mes pels problemes físics que arrossega en els isquiotibials, segons van anunciar aquest divendres els mitjans francesos.
S’estima que el futbolista estarà tres mesos fora dels terrenys de joc. El futbolista només ha pogut disputar dos partits aquesta temporada. És un cop molt dur per a la selecció de Didier Deschamps, ja que Kanté, de 31 anys i amb 53 presències internacionals, ha sigut en els últims tornejos una peça clau del centre del camp gal, especialment en la victòria en el Mundial de Rússia del 2018.
El jugador va tenir una recaiguda i serà operat dels isquiotibials segurament la setmana vinent, per la qual cosa no tornarà als terrenys de joc fins al 2023.
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- Anàlisi L’operació sortida de Mazón i la jugada a tres bandes: Catalá, Pérez Llorca i Mompó, en els llocs clau
- Mazón pacta la sortida amb Feijóo al marge del PP valencià
- Gent gran sola La teleassistència de Barcelona rep 35 trucades diàries d’avis per «conversar per soledat»
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Negociacions a Suïssa Zapatero no dona per «definitiva» la ruptura de Junts i admet que el cas Cerdán «va impactar» en la relació
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- 8 PARTITS SEGUITS ENCAIXANT A falta de joc, Flick intenta resetejar el Barça
