Mercat de fitxatges
Dani Gómez, cedit fins a final de temporada a l’Espanyol
El davanter arriba al conjunt blanc-i-blau procedent del Llevant amb el paper de revulsiu

Dani Gómez, de 24 anys, és la sisena incorporació de l’Espanyol en aquest mercat de fitxatges. Així ho ha anunciat el club a través de les seves xarxes socials aquest matí de dilluns. El jugador arriba cedit fins a final de temporada, procedent de l’UD Llevant, en una operació que no inclou opció de compra. El davanter tindrà el paper de revulsiu per desembussar els partits.
El futbolista va créixer en les categories inferiors del Reial Madrid i va arribar a debutar a Segona B amb la Castella, amb què va anotar 10 gols la temporada 2018-2019. El seu gran rendiment va fer que el pretengués el Tenerife, que el va fer debutar a la Lliga Smartbank, on va marcar 11 gols en la seva única campanya amb els tenerifencs. El gol que té el davanter va fer que s’hi fixés el Llevant, que va pagar dos milions. Després de dues temporades i d’aconseguir 10 gols i quatre assistències, canvia de rumb temporalment.
Gómez, que aquest mateix dilluns ha superat la revisió mèdica pertinent, també ha sigut internacional amb la selecció espanyola en les categories inferiors.
Notícies relacionadesAmb l’arribada de l’atacant es concreta la sisena incorporació de la plantilla, que pel que sembla pot ser que no sigui l’única aquests dies, ja que el club està negociant amb l’Almeria el canvi d’Embarba per Lazo. Tot apunta que es farà oficial els pròxims dies.
Dani Gómez s’afegeix a la llista de nous fitxatges amb Joselu Mato, Brian Oliván, Vinicius Souza, Lecomte i Edu Expósito.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026