Atletisme
Álvaro Martín guanya l’or europeu en els 20 km marxa i Diego García Carrera, el bronze
Espanya augmenta a nou el seu compte de medalles en el Campionat d’Europa de Munic

El marxador espanyol Álvaro Martín s’ha proclamat aquest dissabte campió d’Europa dels 20 quilòmetres de marxa en el campionat que s’està disputant a Munic.
Martín va aconseguir l’or en la prova i va completar el doblet espanyol després del títol de Miguel Ángel López en els 35 quilòmetres.
Notícies relacionadesA més, el bronze el va guanyar un altre espanyol, Diego García Carrera, i el quart lloc va ser per a Alberto Amezcua. El suec Perseus Karlström va ser l’home que es va colar entre ells, ja que va acabar en segona posició.
Espanya eleva a nou el seu compte provisional de medalles en el Campionat d’Europa d’atletisme.
Temes:
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026