CEDIT UN ANY
Nico no s’entrena amb el Barça i posa rumb a València
El migcampista se’n va cedit una temporada i sense opció de compra
Després de veure com Pjanic li guanyava el pols per ser el reserva de Busquets com a pivot, Nico jugarà a València aquesta temporada. El migcampista ja no ha participat en l’entrenament del Barça d’aquesta tarda i demà ja passarà la revisió mèdica per tancar la seva arribada a Mestalla.
«Soc molt feliç. Portava un parell de dies amb molta il·lusió», ha comentat a l’arribar a València, on espera tenir ja alguns minuts en el debut de lliga. «He parlat amb Gattuso i tinc molt bones sensacions».
Notícies relacionadesEl jove del planter s’ha acomiadat dels seus companys i el cos tècnic abans de posar rumb a València. Serà un any de cessió i sense opció de compra, perquè la intenció de Nico és tenir minuts per continuar creixent i consolidar-se al Camp Nou. S’ha de recordar que Busquets acaba contracte l’any que ve i que el capità té previst marxar l’any que ve a l’Inter de Miami.
El sudoku del ‘fair play’
La seva sortida alliberarà el dorsal 15 i poc ‘fair play’ salarial. També contribuirà a fer espai per a les inscripcions Pjanic, que ha acceptat abaixar-se el sou, la condició que li va posar el club per seguir. Tot i que la clau, una vegada activada la quarta palanca, la tenen Piqué i Busquets. El central està disposat a abaixar-se dràsticament els emoluments, mentre que els agents de Sergio busquen fórmules per diferir el seu sou, tot i que només li queda aquesta temporada de contracte.
- Ranking de multimillonaris Qui és la persona més rica de Catalunya segons Forbes?
- Segona edició Barcelona estrena ruta Mortadel·lo i Filemó per celebrar el Dia Ibáñez
- Caos ferroviari a Catalunya La xarxa de Rodalies, més lenta que fa una dècada: la falta de manteniment triplica les limitacions de velocitat des del 2017
- Primàries el 17 d’abril La candidatura oficialista per dirigir ERC a Barcelona es compromet a no ser "contrapoder" de Junqueras
- Loles León recorda la seva infantesa a Barcelona: "La Barceloneta és humanitat i solidaritat, llar"
