NATACIÓ
Espanya derrota Montenegro i segella el bitllet per a les semifinals de waterpolo al Mundial
El combinat espanyol aconsegueix un triomf ajustat i s’enfrontarà a Croàcia per disputar-se un lloc a la final

La selecció espanyola de waterpolo lluitarà per les medalles al Mundial de Budapest després de certificar aquest dimecres la seva classificació per a les semifinals, en què s’enfrontarà amb Croàcia, a l’imposar-se per 7-6 a Montenegro en els quarts de final.
Un marcador ajustat que va reflectir l’excel·lent treball defensiu dels dos conjunts, una faceta en la qual van destacar els porters Dejan Lazovic i, sobretot, l’espanyol Unai Aguirre.
De fet, el porter va ser l’encarregat de certificar el triomf i el bitllet per a les semifinals de l’equip espanyol, després de tocar lleugerament un últim llançament de Bogdan Durdic que va acabar estavellant-se al travesser.
Temes:
- Catalunya provarà a partir de l’abril en 26 CAPs el model d’atenció en 48 hores
- Alerta en estrangeria pel frau amb el registre de parelles de fet
- L’agost del 2020 La Fiscalia demana presó per a una dona per «no vigilar» un nen que va morir ofegat a la platja de Badalona
- Previsió del Meteocat Les pluges previstes per a aquest divendres encenen avisos grocs a mig Catalunya
- El ple El TC anul·larà la setmana que ve el vot delegat de Puigdemont i Puig amb què es va constituir el Parlament
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- Reconstrucció de l'estadi Barcelona autoritza 15 dies d'obres sense pausa durant les 24 hores al Camp Nou
- Per unanimitat Tarragona reclama a l'Estat "la depuració de responsabilitats i la reestructuració d'Adif pel caos a Rodalies
- Viral Paga 1.360 euros per aparcar dos mesos a La Maquinista de Barcelona: "Costa més que el cotxe"
- Enquesta El 32% dels catalans està a favor de la independència i el 27% en contra, segons el CEO