Atletisme
Haftu Teklu guanya la Mitja Marató de Barcelona

El corredor etíop Haftu Teklu ha guanyat a la Mitja Marató de Barcelona. L’atleta ha arribat a meta amb un temps de 59.06 minuts.
La prova començava i acabava al passeig Pujades de Barcelona. A continuació, els atletes es dirigien al passeig de Picasso, l’avinguda del Marquès Argentera, la plaça d’Isabel II, el passeig de Colom, el carrer de Josep Carner, la plaça de les Drassanes, el Paral·lel, el carrer d’Entença, la Gran Via, el carrer de Bailèn, la ronda de Sant Pere, el passeig de Sant Joan, el passeig de Lluís Companys, el carrer de Bonaventura Muñoz, el carrer de Pallars, el carrer de Llacuna, el carrer de Perú, el carrer de Josep Pla, la Gran Via, la rambla Prim, la Diagonal en sentit Llobregat, el carrer d’Espronceda, la Diagonal en sentit Besòs, la plaça de Llevant, el passeig de Taulat, el carrer de la Selva de Mar, el passeig de Garcia Fària, el passeig de Calvell, l’avinguda Litoral, el Port Olímpic, el carrer de l’Arquitecte Sert, el carrer de Salvador Espriu, el carrer de la Marina i, finalment, el passeig de Pujades.
(Continuem ampliant aquesta informació)
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?