Recorregut
Carrers i línies de bus i tramvia afectades per la mitja marató de Barcelona d’aquest diumenge
Diumenge es recomana agafar el metro a la zona afectada pel recorregut de la prova.

La 32a edició de l’eDreams Mitja Marató de Barcelona se celebra aquest diumenge, 3 d’abril. El tret de sortida de la popular carrera serà a les 8.30 hores al passeig de Pujades i està previst que la competició s’acabi al mateix punt a les 11.30 hores per als corredors més lents.
Després del passeig de Pujades, el circuit recorrerà el passeig de Picasso, l’avinguda del Marquès d’Argentera, la plaça d’Isabel II, el passeig de Colom, el carrer de Josep Carné, la plaça de les Drassanes, el Paral·lel, el carrer d’Entença, la Gran Via, el carrer de Bailèn, la ronda de Sant Pere, el passeig de Sant Joan, el passeig de Lluís Companys, el carrer de Bonaventura Muñoz, el carrer de Pallars, el carrer de la Llacuna, el carrer del Perú, el carrer de Josep Pla, altre cop la Gran Via, la rambla de Prim, la Diagonal en sentit Llobregat, el carrer d’Espronceda, la Diagonal en sentit Besòs, la plaça de Llevant, el passeig de Taulat, el carrer de la Selva de Mar, el passeig de Garcia Fària, el passeig de Calvell, l’avinguda Litoral, el Port Olímpic, el carrer de l’Arquitecte Sert, el carrer de Salvador Espriu, el carrer de la Marina i, finalment, tornarà al passeig de Pujades.
Notícies relacionadesAl tractar-se del mateix recorregut del 2021, que a més es va celebrar a l’octubre, les línies afectades hauran de ser les mateixes que aleshores. És a dir, llavors, com ara, els talls del transport públic es van portar a terme entre les 8.30 i les 12 hores i, aproximadament, 38 línies de bus de TMB van ser modificades amb alteracions i limitacions del recorregut: D-20, D-50, H-12, H-14, H-16, V-9, V-11, V-13, V-15, V-17, V-19, V-21, V-23, V-27, V-29, V-31, 6, 7, 13, 19, 21, 22, 24, 39, 47, 54, 55, 59, 63, 67, 120, 121, 136, 141, 192 i les rutes vermella i blava del Barcelona Bus Turístic.
Millor amb metro
Com és habitual, és molt millor fer els desplaçaments amb metro, que funcionarà amb normalitat. Així mateix, el tramvia amb idèntic recorregut es va veure alterat en la línia T-4 del Trambesòs entre les 7.30 i les 11.50 hores, i es va restablir entre les parades de l’estació de Sant Adrià i les Glòries entre les 11.50 i les 11.20 hores. A partir de les 12.20 hores es va restablir la circulació a tota la línia. Per aquesta raó, es va reforçar el servei de la línia T-6 per facilitar els desplaçaments de la zona.
- Previsió del Meteocat Les pluges previstes per a aquest divendres encenen avisos grocs a mig Catalunya
- Alerta en estrangeria pel frau amb el registre de parelles de fet
- Successos Identificada «la dona del cobert»: L’Ainhoa es va suïcidar en un galliner a Sant Julià de Ramis el 2018
- A partir d'abril Catalunya provarà en 26 CAP el nou model d'atenció als pacients en 48 hores
- Catalunya provarà a partir de l’abril en 26 CAPs el model d’atenció en 48 hores
- L’agost del 2020 La Fiscalia demana presó per a una dona per «no vigilar» un nen que va morir ofegat a la platja de Badalona
- Barcelonejant On albirar balenes a Barcelona
- Gastronomia Manresa assaboreix el Camí Ignasià
- Ruta pel Baix Empordà Seguint el curs del Daró
- AGENDA DE BARCELONA Barcelona contra el racisme